irriterende rettemarkeringer i Word 2003
Fra : Studio Smalbro

Dato : 26-01-04 14:51

Jeg arbejder med et Worddokument i Word 2003. Men Word insisterer på at
lægge en masse bokse med streger ind til steder i dokumentet i højre side af
skærmen med "noter" som "Formatteret" "Rettet" osv. Det er knaldirriterende
og jeg vil gerne have dem væk. De ændringer der er i dokumentet skal dog
fortsat stå i rødt. Hvordan får jeg det djævelskab væk?

Kh
Bjørn

Fra : pre

Dato : 26-01-04 14:52

Tjek dine indstillinger mest sandsynligt har du bedt om at ændringer
noteres. Grundlæggende ligger funktionen i Funktioner menuen.

Word insisterer ikke, Word gør hvad du sætter den til.
pre © 2004
øretævernes@holdeplads.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 28-01-04 13:08

om at ændringer
> noteres. Grundlæggende ligger funktionen i Funktioner menuen.

Tak for svaret. Det viste sig at ligge under Funktioner - son du ganske
rigtigt sagde - og hed balloon help.

Og du har ret - Word insisterer ikke, men det er altså blevet et temmeligt
omfattende program.

kh
Bjørn