XP send/modtag
Fra : Jemo

Dato : 23-01-04 21:40

Efter jeg har gendannet mit styresystem samt office xp, skal jeg trykke på
send /modtag når jeg kommer ind i programmet for at kunne se´om jeg har
modtaget post, før startede programmet selv med at søge straks jeg kom ind,
hvordan for jeg det gendannet , så den starter med at søge når jeg lokker på
?
Hilsen René

Fra : pre

Dato : 23-01-04 22:26

Det er nok nødvendigt at du fortæller hvad/hvor for det ksn vi ikke se
herudefra.
pre

Fra : Claus Henriksen

Dato : 24-01-04 08:15

On Fri, 23 Jan 2004 21:39:47 +0100, "Jemo"
> [...]

>hvordan for jeg det gendannet , så den starter med at søge når jeg lokker på

I Outlook:
Funktioner - Indstillinger - Konfiguration af E-mail - Send/Modtag

I Outlook Express:
Funktioner - Indstillinger - Generelt - Sen dog modtag meddelelser ved
start.

Claus Henriksen