Flere mastersider i Powerpoint XP?
Fra : N. Lind

Dato : 18-01-04 07:05

Jeg skal lave en Powerpoint XP-skabelon (for andre brugere), hvor nogle
sider skal have én tekst i hoved og fod, mens andre sider skal have en anden
(eller tredje) tekst i stedet for.

Kan der arbejdes med mere en én skabelon i samme præsentation?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-01-04 12:44

"N. Lind" <ugyldig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
anden
> (eller tredje) tekst i stedet for.
>
> Kan der arbejdes med mere en én skabelon i samme præsentation?

Se punktet Multiple masters her :

http://www.echosvoice.com/

Jefg mener også at Sinoa Coleman har noget om det, men kan ikke lige finde
det:

http://www.soniacoleman.com/

Jan

Fra : N. Lind

Dato : 25-01-04 14:34

Tak Jan! Det var herligt at komme videre med opgaven!