Hjælp til at åbne en port
Fra : Anders bjørn

Dato : 04-02-04 22:59

okay jeg har adsl 2048/512 fra TDC og det er et SPEEDSTREAM 5100 modem med
en EFFICIENT router.

vis der er en der ved hvordan man laver en port i den så PLZ skriv det til
mig PLZ

jeg skal lave server i CS ( Steam ) til clan war og sådan noget

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 05-02-04 12:28

Anders bjørn wrote:
> okay jeg har adsl 2048/512 fra TDC og det er et SPEEDSTREAM 5100 modem med
> en EFFICIENT router.

Okay.

> vis der er en der ved hvordan man laver en port i den så PLZ skriv
det til
> mig PLZ

Hvad siger instruktionsbogen?
Har du kigget på Google?

> jeg skal lave server i CS ( Steam ) til clan war og sådan noget

OK.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Tommy

Dato : 05-02-04 13:23

On Wed, 4 Feb 2004 22:58:43 +0100, "Anders bjørn" <sda@fsf.dk> wrote:

> [...]
>mig PLZ
>
>jeg skal lave server i CS ( Steam ) til clan war og sådan noget

Routeren har sikkert et web-interface hvor du kan sætte det op. Dette
interface når du ved at skrive ip-adressen på din gateway (router) i
din browser. Denne ip-adresse kan du finde ved at starte en
kommandoprompt og skrive "ipconfig". Så viser den bl.a. din gateway.

Men generelt. Kig lige i papirerne/manualen til routeren. Der står det
garanteret.
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582