Problemer med proxy server i xp
Fra : Mark Høserich

Dato : 04-02-04 23:04

Jeg har to computere sat op med XP og den ene computer er server og den
anden har så adgang til internettet via denne comp.
Jeg har:

2048/512 kb webspeed
1 fast ip. til internettet
Server kører med automatisk ip
Den anden kører med fast ip.

Problem: Computeren som bruger proxy server til at komme på nettet, skal
ofte reparere ip-addressen for at kunne forblive på nettet. Jeg har forsøgt
at lade denne computer bruge auto-ip, men så kan den ikke komme på nettet.

Please some help!!!

Fra : Lars Hansen

Dato : 04-02-04 23:09

"Mark Høserich" <mfbh21@hotmail.com> wrote in >
> reparere ip-addressen
Hvad mener du præcist med at reparere en IP adresse?

/Lars

Fra : Mark Høserich

Dato : 04-02-04 23:28

"Lars Hansen" <nospam@atthis.com> skrev i en meddelelse

> "Mark Høserich" <mfbh21@hotmail.com> wrote in >
> Hvad mener du præcist med at reparere en IP adresse?
>
> /Lars

Under netværkssteder>vis netværksforbindelse>LAN forbindelse>reparer denne
forbindelse.

Det er den eneste mulighed for at kunne gå på nettet, efter et stykke
tid(normalt mellem 10-15 min) og det driver mig til sindssyg...