Firmware upgrade af Linksys trådløs router~
Fra : Per Andersen

Dato : 03-02-04 21:30

Hej
Er der nogen der ved hvad man gør når jeg "skvadderhoved" prøver at upgrade
firmware og det på en eller anden måde går galt??
Efter genstart er det ikke muligt at komme i kontakt med routeren....Hmm. Er
der nogle tricks el.går man bare til TDC og brokker sig over at deres udstyr
ikke virker???

Hilsen
Per

Fra : Christian Catu

Dato : 03-02-04 21:40

On Tue, 3 Feb 2004 21:29:30 +0100, Per Andersen wrote:

> [...]
> der nogle tricks el.går man bare til TDC og brokker sig over at deres udstyr

Jeg har næsten lige opgraderet firmwaren i min Linksys BEFSR41 router. Der
nulstillede den mit passwd til 'admin'.

Fra : Per Andersen

Dato : 03-02-04 21:44

Hej Christian
Jeg kan overhoved ikke komme i kontakt med Routeren - selvom jeg bruger
medfølgende cd el.
når jeg skriver http://192.168.1.1 vil den ikke kendes ved adressen....

Fra : Kaerager_lund

Dato : 06-02-04 19:50

Hej Per

Prøv dette link. Jeg har hjulpet en kolega der også havde "dummet" sig.

http://www.linksys.com/support/top10faqs/BEFw11s4/Power%20light%20blinking%20on%20the%20BEFW11S4%20V4.asp

MVH
Thomas

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 05-02-04 22:52

Per Andersen wrote:
> el.går man bare til TDC og brokker sig over at deres udstyr
> ikke virker???

Hvor brokker man sig så over inkompetente brugere?

--
Mvh. Jan G. Nielsen

Fra : Jan Bachman

Dato : 06-02-04 00:47

>Er der nogen der ved hvad man gør når jeg "skvadderhoved" prøver at upgrade
>firmware og det på en eller anden måde går galt??
Prøv at kigge på Linksys' hjemmeside. Til en del af deres produkter
kan du hente et stykke software, der kan opgradere firmwaren.
Så er du ikke afhængig af en fungerende firmware, for at komme videre.

Alternativt så tillykke med din nye dørstopper

/Jan