Guinness British Hit Singles
Fra : Michael Schrøder

Dato : 14-04-01 13:04

Er der nogen i gruppen der ved hvor man nemt hurtigt og ikke
mindst billigt kan købe dette unikke opslagsværk?

Mvh
Michael

Gerne svar på mschroeder@worldonline.dk tak......... :o}

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-04-01 22:39

Hej Michael

"Billigt": fra nettet, måske Amazone.co.uk, hvis du ikke skal betale
formeget i porto.
"Nemt": Anrold Busch, Købmagergade, Kbh, hvis du bor lige deromkring.
"Alternativ": Bog&Idé, og andre boglader kan skaffe den.

Personligt er jeg gået over til British Charts, købt hos Busch. Den
indeholder Album/Maxi-EP/Singler og er sat op på samme måde. Faktisk har den
forord af Tim Rice! Den kostede 300 mod Singles 250.

Jeg har set en ligende, men tysk udgivelse, på cd-rom! Den var hunde dyr, og
nok på tysk, men hvor ville det være dejligt at få den på rom!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk