VPN Trendnet router
Fra : Kurt

Dato : 03-02-04 02:19

Hej

Jeg har en Trendnet (TW100-S4W1CA) router, og for at koble op til firmaet,
skal jeg bruge VPN, jeg har installeret Symantec VPN Client programmet, men
jeg kan ikke få det til at virke med min router. Jeg kan godt oprette
forbindelsen, men jeg kan hverken pinge eller overføre noget som helst,
sidst i loggen står der at secure tunnel er connected, så det ser ud til at
alt er ok, men det er det ikke.

Hvis jeg kobler min pc direkte til mit adsl-modem virker det fint, men da
jeg har netværk, mailserver, m.m. duer det ikke.

I manualen til routeren står der at den supporterer VPN, PPTP pass thru,
hvad vil det sige, jeg kan ikke finde det i router opsætningen.

Er der nogle bestemte porte der skal åbnes, eller er det noget helt andet
der er galt

/Kurt