Host og client fra samme forbindelse - ust~
Fra : Jawer

Dato : 02-02-04 14:45

Hejsa,

Jeg hoster en AAO game server fra den samme forbindelse som min client
connecter fra.
Ikke samme PC men samme 2048/512 forbindelse gennem en LinkSys befsr41.

Hvis jeg joiner serveren via WAN adr. bliver klienterne på serveren ustabile
og smidt af serveren.
Hvis jeg joiner via den lokale ip til serveren kører den perfekt.

I nogle tilfælde er jeg nødt til at benytte WAN ip'en da der benyttes et
anticheatprogram som kræver alle klienter connecter samme IP.

Men hvordan undgår jeg disse tilsyneladende konflikter der opstår ved brug
af WAN IP'en?

--
Regards Jawer