Sletning af regler i Cisco 677
Fra : Simon Lyngshede

Dato : 02-02-04 01:21

Jeg har efterhånden fået introduceret en del port-forwarding regler i
min Cisco 677 router, i forbindelse med at jeg har leget med en del
forskellige programmer. Nu vil jeg gerne af med dem allesammen igen.
Kan jeg gøre det uden at resettet routeren?

Det jeg leder efter er en hurtig måde at flushe alle port-forwarding
regler, unden at rører resten af konfigurationen, er det muligt?

Jeg kan selvfølgelig resette routeren fuldstændig, men det ville jeg
egentligt gerne undgå at rode med.

--
Simon

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 02-02-04 09:17

"Simon Lyngshede" <simon@SPAMspiceweasel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det jeg leder efter er en hurtig måde at flushe alle port-forwarding
> regler, unden at rører resten af konfigurationen, er det muligt?

set nat entry delete all
write

/Brian

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 02-02-04 12:19

On Mon, 02 Feb 2004 09:16:57 +0100, Brian R. Jensen wrote:

> set nat entry delete all
> write

Mange tak, det var jo lige hvad jeg skulle bruge. Ved du tilfældigvis om
Cisco har en online guide til opsætning af deres routere?

--
Simon

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-02-04 15:22

On Mon, 02 Feb 2004 12:18:47 +0100, Simon Lyngshede
<simon@SPAMspiceweasel.dk> wrote:

>Ved du tilfældigvis om
>Cisco har en online guide til opsætning af deres routere?

Cisco har noget, der svjh
Prøv at søge "cisco c677" på Google eller blot "677" på Cisco.com, så
fr du masser af hits - bl.a.:
<url:
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/modems/ps296/products_installation_guide_chapter09186a008007dd70.html>

Ellers har Cybercity en Cisco 677 vejledning:
<url: http://www.cybercity.dk/erhverv/support/adsl_udstyr/cisco_677/>
som dækker det meste.

Jakob Paikin har en "Uofficiel FAQ om ADSL hos World Online":
<url: http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml>
som kommer godt omkring mange problemer.

Jacob Bunk Nielsen har desuden en "Uofficiel FAQ for nyhedsgruppen
cybercity.xdsl":
<url: http://net.bunk.cc/cc-adsl-faq/>

Tilsammen skulle de vist dække det mest akutte behov.

Vær i øvrigt opmærksom på, at du kan komme langt ved bare at futte
rundt i skildpaddens menuer. Hvis du fx skriver

set nat (el. lign.)

og trykker "Enter" får du at vide, hvilke valgmuligheder du har eller
hvad syntaksen er.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 02-02-04 23:00

> Mange tak, det var jo lige hvad jeg skulle bruge. Ved du tilfældigvis om
> Cisco har en online guide til opsætning af deres routere?

Har du kigget på Cybercitys egen?

Den er her:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/
(Den er flyttet i forhold til Jørns link.)

Jeg synes den er fin og overskuelig.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Jørn Andersen

Dato : 03-02-04 06:48

On Mon, 2 Feb 2004 23:00:10 +0100, "Henrik Stavnshøj"
<helian@nospam.dk> wrote:

>Har du kigget på Cybercitys egen?
>
>Den er her:
>http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/
>(Den er flyttet i forhold til Jørns link.)

Tak for rettelsen - sådan kan det gå, når man ikke checker de links,
man binder andre på ærmet - sorry!

>Jeg synes den er fin og overskuelig.

Enig.

--