Netadgang til XP ?
Fra : Mia Nilsen

Dato : 28-01-04 18:16

Goddag med Jer, er der nogen der kan forklare hvordan man får adgang til en
XP PC via netværket ?
Jeg har hjulpet min veninde med en reinstallering af WinXP og vil gerne
kunne have remotekontrol til den fra min W2K, så den kan opdateres mv.
Hvordan gør man det bedst ?
Skal man enable guest account, share alle drev, melde PC-en i domain, eller
?
En der gider forklare detaljeret, jeg er helt grøn i XP
Er det nødvendig at installeret f.eks PcAnywhere, eller er der en mulighed
for total adgang. Jeg kan ikke connecte til c$ adminshares ligesom hvis det
var en W2K, kan nogen forklare hvorfor ?

Hilsen lille mig

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-01-04 22:03

On Wed, 28 Jan 2004 18:16:25 +0100, "Mia Nilsen"
<mianilsen@stopspammer.spamblocker.com> wrote:

> Goddag med Jer, er der nogen der kan forklare hvordan man får adgang til en
> XP PC via netværket ?

Vedkommende kan invitere dig til at foretage fjernstyring. Hvis
du bruger den engelske udgave, skal du se i hælpen under Remote
Assistance. Det er fint forklaret der.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-01-04 10:18

"Mia Nilsen" <mianilsen@stopspammer.spamblocker.com> writes:

> [...]
> for total adgang. Jeg kan ikke connecte til c$ adminshares ligesom hvis det
> var en W2K, kan nogen forklare hvorfor ?

Prøv at læse her: http://www.adsltips.dk/rdc.php

ADSL og opsætning af CISCO router.