Ingen kontakt.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-04 17:34

Jeg har fået tildelt min en forkert ip.

Nu kan jeg ikke logge ind mere (heller ikke selv om jeg bruger den forkert).

Har prøvet reset knappen.

Køre medSMC2804WBR

Fra : Torben Lynnerup

Dato : 26-01-04 19:16

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået tildelt min en forkert ip.
>
> Nu kan jeg ikke logge ind mere (heller ikke selv om jeg bruger den
forkert).

> Har prøvet reset knappen.
>
> Køre medSMC2804WBR
Du skriver at du har prøvet reset, men hvis du trykker på reset i mere end 5
sec laver den "restore factory defaults" og så må du kunne komme i kontakt
med den igen.

mvh Torben

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-04 19:26

Det er prøvet, men tror det bliver nød til at ryge en tur til rep.

/Kenneth
"Torben Lynnerup" <torben.lynnerupFJERN@LIGEmail.DETTEdk> skrev i en
meddelelse news:4015596c$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-01-04 20:13

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> wrote in message
> Det er prøvet, men tror det bliver nød til at ryge en tur til rep.

Det var da en mærkelig instilling til tingene.. Du spørger herinde, og så
hurtig siger den skal til rep.. og så samtidigt har du en magen til til salg
i markedsgruppen og siger den er ubrugt??

Men fortæl noget mere, hvis det er du vil have løst til.. Jeg kan ikke helt
gennemskue hvad dit problem er.

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-04 20:49

Mit problem er at jeg har haft ændret ip, og nu ikke kan få adgang til den.

Jeg har prøvet at reset og diverse andre ting.

Jamen, jeg vil da gerne give dig en forklaring på at den anden er til salg.

Jeg købte på et tidspunkt 6 stk. hjem, til at kunne forsynte 6 etager på et
kolligum med internet, men dette satte boligselskabet en stopper for, de 4
er solgt, den ene har jeg og den sidste ligger i org. pakning (med platik
rundt om).

Ellers andet

/Kenneth

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-01-04 20:58

> Mit problem er at jeg har haft ændret ip, og nu ikke kan få adgang til
den.

Hvis du kan huske hvilken IP du gav den, så kan du jo bare sætte en fast ip
til netkortet i samme netværksklasse..

> Jeg har prøvet at reset og diverse andre ting.

og efter factory reset, har du vel sat netkortet til automatisk hentning af
IP, og lige lavet en Ipconfig /release og efterfølgende ipconfig /renew for
du så skulle få en IP i samme klasse som routeren.

Okay, fair nok

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-04 22:16

Det sidste virkede, tusind tak.

Kan du så også hjælpe mig med en anden ting, hvorfor larmer mit acc. så
meget?

/Kenneth

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 26-01-04 22:39