billedbeskeder fra internettet
Fra : Mikkel Madsen

Dato : 22-04-01 15:43

Hej !

Er der nogen, der kender en side på Internettet, hvor man gratis kan
sende billedbeskeder til sin Nokia? Jeg er TDC-kunde.

På forhånd tak,

Mikkel Madsen

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-04-01 18:23

Mikkel Madsen <madsenmikkel@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Hej !
>
> Er der nogen, der kender en side på Internettet, hvor man gratis kan
> sende billedbeskeder til sin Nokia? Jeg er TDC-kunde.

www.speedytomato.dk

Tilmeld dig og få billedbeskeder plus meget mere :)

-Peter

---
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : Møgelmose

Dato : 23-04-01 13:44

Speedytomato.dk er nede lige nu men man skal holde øje med det for de siger
at det snart kommer op at køre igen...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm