HP Deskjet på print server?
Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-01-04 03:09

Hej,

Er der nogen der har erfaring med, om det kan lade sige gøre få disse
to printere til at køre på en print server:

HP Deskjet 710C
HP Deskjet 895Cxi
- ?

På forhånd tak,
Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Esben

Dato : 26-01-04 09:04

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med, om det kan lade sige gøre få disse
> to printere til at køre på en print server:

895 kan helt sikkert godt. 710 er jeg lidt i tvivl om, men det bør kunne
lade sig gøre.

--
Esben

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-01-04 12:47

On Mon, 26 Jan 2004 03:09:08 +0100, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

>Hej,
>
>Er der nogen der har erfaring med, om det kan lade sige gøre få disse
>to printere til at køre på en print server:
>
>HP Deskjet 710C
Kan ikke.

>HP Deskjet 895Cxi
Kan godt.

/Hans

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-01-04 14:16

On Mon, 26 Jan 2004 12:47:22 +0100, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Kan ikke.

>Kan godt.

Tak for et klart svar (også til Esben) - så er der ingen grund til, at
jeg spilder mere tid på 710'eren.

--
Jørn Andersen,
Brønshøj