Sætte Internet explore op..
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 25-01-04 13:55

Hvordan sætter man den op til at køre over det trådløse kort?

Har Cybercity, Windows xp, og SMC.

Windows har fundet det trådløse, men skal jeg oprette en bestemt opkalds
forbindelse eller hvordan?

/Kenneth

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-01-04 14:08

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@SLETmail.dk> wrote in message
> Hvordan sætter man den op til at køre over det trådløse kort?
>
> Har Cybercity, Windows xp, og SMC.
>
> Windows har fundet det trådløse, men skal jeg oprette en bestemt opkalds
> forbindelse eller hvordan?

Det kommer an på hvilken slags internet forbindelse du har, og hvordan dit
trådløse kort for adgang til dette.. Har du et AP uden eller med router? Nu
ser det ud til at du har cybercity, så du har vel et AP koblet til cybercity
routeren??

Så skulle du meget gerne bare sige til internet explorer at den skal køre
LAN, egenskaber for internet eksplorer, forbindelser. Sæt hak under never
dial a connection, eller ring aldrig op, under LAN instillinger, sætter du
den til automatisk. prøv så at åbn en dos promp, det går du under Kør i
startmenuen, her skriver du cmd, når vinduet er startet skriver du "ipconfig
/renew" hvad for du af IP adresse?

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 25-01-04 14:29

Ja den er med routher, og den køre igennem cybercitys.

Det dur ikke, når jeg bare siger at den ikke skal ringe op.

10.0.0.2, uden acc.

/Kenneth