Kan ikke skrive en txt fil selv om den er ~
Fra : kasper andersen

Dato : 04-02-04 22:39

Jeg forsøger i øjeblikket at få et shoutbox op at køre. Den
bruger ikke MySql, da min internet host ikke understøtter dette
medmindre man betaler en mindre bondegård og sælger sin første
fødte. I stedet har jeg fundet et script som bruger en txt-fil.

Php scriptet virker fejlfrit lige indtil jeg forsøger at få den
til at "tagge".

Jeg har chmod'et den til både 666 og 777 men uden resultat. Jeg
kan simpelthen ikke få den til at skrive i txt-filen.

Her ligger siden:
http://www.mortenholmegaard.dk/tagger/index.html
Hvad kan jeg gøre???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : kasper andersen

Dato : 04-02-04 22:42

Jeg har også prøvet med dette script, men fejlen er den samme.

http://www.mortenholmegaard.dk/shoutbox/addbook.php

Fra : Jacob Atzen

Dato : 04-02-04 23:06

kasper andersen <kasper@kaweb.dk> writes:

> Jeg har chmod'et den til både 666 og 777 men uden resultat. Jeg
> kan simpelthen ikke få den til at skrive i txt-filen.

> [...]

Du kan starte med at fortælle, hvilke fejlmeddelelser du får når du
prøver at skrive til filen.

- Jacob Atzen

Fra : kasper andersen

Dato : 04-02-04 23:08

Jeg får ingen fejlmeddelelse.
Problemet er at phpscriptet ikke skriver i txt-filen.