Korrekt output ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-04 03:36

Vil følgende give korrekt PHP output ?

<?php
   eval("?>".$data);
?>

Hvor $data indeholder blandet PHP og HTML eller ren HTML.

Spørgsmålet er mest om jeg bør sætte et ."<?php" efter $data -
afslutter eval() med en ?> ?

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Dennis Møllegaard Pe~

Dato : 01-02-04 12:06

On Sun, 1 Feb 2004 02:35:34 +0000 (UTC)
Henrik Stidsen <nospamforme@hs235.dk> wrote:

> <?php eval("?>".$data); ?>

Jeg har altid smidt en "<?php" ind når jeg har brugt eval på den måde.. Men det virker fint og kan være ganske nyttigt.

--
Dennis Møllegaard Pedersen, Denmark
replace spam with my firstname spam@moellegaard.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-04 20:53

Dennis Møllegaard Pedersen <dennis+news@moellegaard.dk> wrote in

> Jeg har altid smidt en "<?php" ind når jeg har brugt eval på den
> måde. Men det virker fint og kan være ganske nyttigt.

Jeg går ud fra du mener til sidst :)
Det virker også fint uden men jeg kom bare til at tænke på hvad der
mon var mest korrekt.