Counter
Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-04 14:53

Jeg søger en counter som man kan stille til et vist tal, således at jeg kan
overføre tidligere besøgende til den nye tæller, jeg bruger PHPmyadmin (ved
ikke om denne information kan bruges til noget)

mvh
Martin Petersen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 28-01-04 15:00

"Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
(ved
> ikke om denne information kan bruges til noget)

Se hvad du kan finde på www.hotscript.com .
Find en counter der bruger mySQL.

Der plejer at være en installere-fil med eller ihvertfald en
'brugsanvisning'.

Counteren har så en tabel i din database hvor den opdatere med '1' hele
tiden.
Til start vil den jo stå på '0'. Der skriver du bare det tal som du har lyst
til.

Eksempelvis '2851' besøgende. Så vil den plusse med 1 derfra.

Det er faktisk ganske simpelt. Find en counter og se om du kan gøre hvad jeg
lige har skrevet.

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-01-04 17:16

> [...]
>
> Eksempelvis '2851' besøgende. Så vil den plusse med 1 derfra.
>
> Det er faktisk ganske simpelt. Find en counter og se om du kan gøre hvad

Tak for hjælpen, nu fandt jeg en der virker, som jeg gerne vil ha den til.

mvh
Martin Petersen

Fra : Søren Gammelmark

Dato : 28-01-04 21:04

Personligt er det det jeg ville kalde overkill. Brug en fil. Filer er gode
nok.

Søren Gammelmark

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren Gammelmark

Dato : 28-01-04 21:07

> Find en counter der bruger mySQL.

Personligt vil jeg kalde dette overkill. Brug en fil. Filer er gode nok.