Dynamiske hjemmesider.
Fra : Christoffer E. P

Dato : 27-01-04 21:13

Hej NG.
Har du et fedt design, lavet i html? Kunne du godt tænke dig at lave siderne
redigerbare fra et adminmodul?
Så er jeg mere end interesseret i at lave din side dynamisk. Jeg har lang
tids erfaring med adminsystemer både med PHP/MySQL og ASP/Access. Jeg magter
disse sprog forholdsvis godt og kan lave det meste der skulle falde dig ind.
Hvis du skulle have interesse i ovenstående, kan du sende mig en mail med
evt. design og en lille beskrivelse af hvad der skal laves. Så vil jeg
derefter tage stilling til en samlet pris og hurtigst muligt maile dig
tilbage.

MVH
Christoffer / www.zvinx.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-01-04 21:22

On Tue, 27 Jan 2004 21:12:48 +0100
"Christoffer E. P" <zvinx@zvinx.dk> wrote:
> [...]
> du sende mig en mail med evt. design og en lille beskrivelse af hvad
> der skal laves. Så vil jeg derefter tage stilling til en samlet pris

Smut lige over i opslags-grupperne med den slags pjat ik!

--
Fund of Fundanemt - Join the User Group
http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net

Fra : Christoffer E. P

Dato : 27-01-04 21:38

Ja, det må du da meget undskylde, men har jeg mulighed for at flytte dette
"PJAT" over i den anden gruppe, inden jeg støder alt for mange mennesker.

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-01-04 21:40

On Tue, 27 Jan 2004 21:38:06 +0100
"Christoffer E. P" <zvinx@zvinx.dk> wrote:
> Ja, det må du da meget undskylde, men har jeg mulighed for at flytte
> dette"PJAT" over i den anden gruppe, inden jeg støder alt for mange
> mennesker.

nej men du kan slette den.

Fra : Kasper Johansen

Dato : 28-01-04 10:32

Jeg tror denne grupper henvender sig til PHP relaterede spørgsmål, og ikke
serverside relateret reklame.

Du burde overveje at reklamere et andet sted.