Discus med hvid afføring - hmm
Fra : V.M.

Dato : 22-04-01 12:54

Et par af mine flotte discus, har de sidste dage haft helt hvid
afføring.

Afføringen er tynd i den yderste ende, og ligner ellers et lang tomt
hylster. Afføringe ryger ikke som normalt til bunden, men ligger og
flyder rundt i overfladen.....

Fra : Martin

Dato : 22-04-01 19:43

Den spiser nok for meget rugbrød ....

- Martin

PS: Sorry... ku' ik' la' vær'
..

Fra : Elo Rasmussen

Dato : 23-04-01 09:31

Se tråden længere oppe med subject "discus"

(Discus kan have dårlig mave og derfor have hvid afføring, men har den det i
mere end 3-4 dage, ja så er det hexamider.)

mvh Elo.

Fra : Easter

Dato : 23-04-01 20:42

det samme har jeg været ude for og der behandlet jeg dem dem HEXA-ex som kan
købes ved din fiske handler. disse fisk som engang er kommet sig og har lige
fået deres første kuld unger men det er jo en anden historie

håber at du få dine fisk raske igen

Mvh Brian Bertelsen