phpbb
Fra : Christian Catu

Dato : 12-01-04 19:40

Hejsa

Jeg vi llige høre om der er nogen herinde der ved om man kan implementere
phpbb i sit eget webdesign, således at man kan tilføje forummet som en
underside, der ligner de andre? Jeg har en menu i venstre side (ikke
frames), og et topbillede der går igen på alle sider, og så vil jeg gerne
have det samme med forummet

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-01-04 21:13

Christian Catu wrote:
> Jeg vi llige høre om der er nogen herinde der ved om man kan implementere
> phpbb i sit eget webdesign, således at man kan tilføje forummet som en
> underside, der ligner de andre?

Det kan man sagtens, PHPBB er template-baseret, og kan dermed tilpasse
til egen side i høj grad, og hvis det ikke er nok kan man så ændre på
koden lige så meget man vil.

--
Andreas Kleist Svendsen - usenetnospam@nau.dk <-- Ja den virker
Klan Caper Sapiens: http://www.capersapiens.dk