meta valiering
Fra : Lars Raaby

Dato : 05-02-04 22:09

Hvorfor kan jeg ikke validere denne side
www.raaby.dk/kasper/index.shtml ?
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.raaby.dk%2Fkasper%2Findex.shtml

"http://www.classify.org/safesurf/" l gen true for
"http://www.raaby.dk/kasper/" r (ss~~000 1))' />

Der er brugt samme kode på www.html.dk og her virker det med
xhtml 1.1 jeg bruger kun xhtml 1.0

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-02-04 22:46

Lars Raaby wrote:
> Hvorfor kan jeg ikke validere denne side
[...]
> "http://www.classify.org/safesurf/" l gen true for
> "http://www.raaby.dk/kasper/" r (ss~~000 1))' />

Der er smuttet et par "gåseøjne" for meget ind, måske er det noget din
HTML-editor har gjort automatisk :-/

Prøv at fjerne " efter content= og " efter PICS-1.1, så det ser således
ud (samme som på HTML.dk):

"http://www.classify.org/safesurf/" l gen true for
"http://www.raaby.dk/kasper/" r (ss~~000 1))' />

--
Michael Rasmussen, mir (at) irczone.dk http://macintosh.irczone.dk
»To see tomorrow's PC, look at today's Macintosh«, Byte.

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-02-04 13:17

Michael Rasmussen skrev bl.a.:
> [...]
> noget din HTML-editor har gjort automatisk :-/
>
> Prøv at fjerne " efter content= og " efter PICS-1.1, så det

Tak det virkede.
Da jeg ikke kunne få det til at virke lånte jeg koden hos HTML.dk
men hvorfor webwriter laver den om det ved jeg ikke.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng