Link til anchor # på samme side
Fra : Tine Müller

Dato : 03-02-04 13:20

Findes der et sted på nettet, hvor det er forklaret nærmere om ovenstående -
jeg tænker specielt på, at det ikke er så smart at bruge "space" i navnet
osv. osv.?

Grunden til dette er fordi jeg har lavet et snitz forum, hvor en person
linker til

http://www.teosofi-fyn.org/Ativiteter_ny.htm#Bliv den du er !

og som I kan se, virker det ikke så godt, fordi der er blevet brugt space
osv.

Jeg har kontaktet webmasteren af siden om dette, men kunne godt tænke mig at
henvise til en side, hvor dette var nærmere forklaret, så han har noget at
forholde til.

KH
Tine Müller

e-mail: tinemSPAM@SPAMemail.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Lobais

Dato : 03-02-04 15:03

Tue, 03 Feb 2004 13:20:13 +0100. skrev Tine Müller:

> http://www.teosofi-fyn.org/Ativiteter_ny.htm#Bliv den du er !
>
> og som I kan se, virker det ikke så godt, fordi der er blevet brugt space
> osv.

Måske vil det hjælpe hvis du skriver
http://www.teosofi-fyn.org/Ativiteter_ny.htm#Bliv%20den%20du%20er%20!
eller hvodan det nu er man gør.

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-02-04 13:47

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev

> linker til