Tid er penge
Fra : Anders Henriksen

Dato : 01-02-04 13:25

Hej

For at føre statistik på min hjemmeside (www.strandgade31.dk) har
jeg indsat en tæller fra Peakcounter. Det virker fuldstændigt
efter hensigten. På den side, hvor jeg har indsæt tæller på alle
hyperlinks (Ejendom), tager det væsentlig længere tid at komme
ind til dokumenterne.

Skyldes det, at "tælleren" fra Peakcounter skal afvikles, hvilket
tager tid ?

Kan jeg gøre noget for at reducere tidsforbruget ?

Prøv selv.....www.Strandgade31.dk/Ejendom.

Her er koden som er indsat på ét af hyperlinksene.

<a
href="http://www.peak.dk/cgi-bin/peakcounter/filecounter2.cgi?ID=
=26304&-&fil==http://home.tiscali.dk/6x107377/Index.html&-&name==
FORSIDEN">EJERFORENINGEN

Venlig hilsen

Anders Henriksen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-02-04 13:38

Anders Henriksen <andershenriksen@e-box.dk> wrote:
> [...]
> efter hensigten. På den side, hvor jeg har indsæt tæller på alle
> hyperlinks (Ejendom), tager det væsentlig længere tid at komme

Hvis tid er penge så ville jeg droppe peak.dk. Så er det billigere at
have et lille webhotel, det koster fra ca 1kr/mdr.

Ellers så kig på www.zipstat.dk den er vist god.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-02-04 21:14

Soeren Nielsen skrev bl.a.:

> Hvis tid er penge så ville jeg droppe peak.dk. Så er det
> billigere at have et lille webhotel, det koster fra ca 1kr/mdr.
>
> Ellers så kig på www.zipstat.dk den er vist god.

Den er rigtig god. Den kan det samme.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Lobais

Dato : 02-02-04 14:34

Sun, 01 Feb 2004 13:37:34 +0100. skrev Soeren Nielsen:

> Hvis tid er penge så ville jeg droppe peak.dk. Så er det billigere at
> have et lille webhotel, det koster fra ca 1kr/mdr.

Bare at have et domæne koster 5kr/mdr
Ellers er http://www.mrunix.net/webalizer/ hurtig gratis og meget
avanceret. Den er opensource og standart på mange hoteller idag.

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-02-04 17:26

Lobais <thomas@ahle.dk> wrote:

> Bare at have et domæne koster 5kr/mdr

Ja, men nu skrev jeg jo prisen på webhotellet
Men burde nok lige have nævnt afgiften til DK-Hostmaster

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : jopa

Dato : 01-02-04 13:36

Anders Henriksen <andershenriksen@e-box.dk> skrev bla:

> Skyldes det, at "tælleren" fra Peakcounter skal afvikles, hvilket
> tager tid ?

Formentlig ja

Hvis du er flink må du gerne få en konto hos mig.
Danmarks bedste stat.
Du kan prøve den og så midlertidigt fjerne den fra peak og så se om det er
problemet.
http://jp-web.dk/pphlogger/

Vælg usynlig tæller.

--