Klik tæller
Fra : Anders Henriksen

Dato : 31-01-04 11:56

Hej

I forbindelse med at jeg er ved at oprette link statistik på
ejerforeningens hjemmeside, (www.strandgade31.dk), er der opstår
ét problem.

På forsiden af min hjemmeside, har jeg et link til diverse
regnskaber i foreningen. Jeg ønsker ved hjælp af nedenstående
kode, at få Peakcounter til at lave linl statistik på linket på
forsiden. Men jeg kan ikke få oprettet den LINK URL.

Uden Peakcounter koden virker det fint, og ser ud som :
og budgetter fra generalforsamlingen 2004</a>

Men hvis jeg i Peakcounter koden sætter

LINK URL = Regnskab_Ver1.htm

får jeg en fejl.

Hvad skal LINK URL'en være, så jeg ikek får fejl ?

****
LINK_URL er den absolutte sti der skal linkes til - f.eks.
http://www.ditdomæne.dk/dinfil.zip

<a
href="http://www.peak.dk/cgi-bin/peakcounter/filecounter2.cgi?ID=
=26304&-&fil==LINK_URL&-&name==NAVN">LINK</A>

****

Håber på HJÆÆÆLP

VH

Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 31-01-04 12:19

Anders Henriksen wrote:

> [...]
>
> Hvad skal LINK URL'en være, så jeg ikek får fejl ?
>

> ****
> LINK_URL er den absolutte sti der skal linkes til - f.eks.

Prøv noget ala:
LINK_URL=http://henriksen.dk/regnskab/Regnskab_Ver1.htm

Du ved selv hvilket domæne og i hvilken mappe filen ligger.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Anders Henriksen

Dato : 31-01-04 12:43

Hej Søren

Er det stien til dokumentet på mit lokal drev på computeren, der
skal skrives ?

c:\.............\Regnskab_Ver1.htm

Eller er det

http:\www.strandgade31.dk\.........\

Jeg har ikke nogen undersider på min hjemmeside, hvorfor
ovenstående ikke giver mening for mig !

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 31-01-04 13:24

Anders Henriksen wrote:
> Hej Søren
>
> Er det stien til dokumentet på mit lokal drev på computeren, der
> skal skrives ?

Nej.

> Eller er det
>
> http:\www.strandgade31.dk\.........\

Du mener vel:
http://home.tiscali.dk/6x107377/Regnskab_Ver1.htm

Og jeg tror det er denne sti du skal skrive i scriptet. Det er sikkert
lidt hurtigere at linke direkte til filen.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Anders Henriksen

Dato : 31-01-04 13:36

Hej Søren

Tusind tak for hjælpen.

Hav en god weekend.

Vinterhilsener

Anders

Fra : Allan Johansen

Dato : 31-01-04 14:31

Hej Anders

Hvorfor ikke sætte jeres regnskabsoplysninger bagved et login?
For efter min mening kommer det da ikke alle andre ved. Men måske jeg tager
fejl.

Ang. forsiden! Ja så er julen vist over, men mindre du er begyndt at varme
op til den næste
Personlig kan jeg ikke lide snevejr på websider, da det ofte er forstyrrende
for den læsningen.

Med venlig hilsen

Allan Johansen

Fra : Anders Henriksen

Dato : 31-01-04 17:41

Hej Allan

For en uge siden spurgte jeg netop efter et javacript til beskyttelse af
følsomme oplysninger med password.

Jeg fik et par henvisninger, men jeg har dog ikke fundet et passende script
endnu.

Har du nogen forslag ?

Vh

Anders

Fra : jopa

Dato : 31-01-04 17:54

Anders Henriksen <andershenriksen@e-box.dk> skrev bla:
> For en uge siden spurgte jeg netop efter et javacript til
> beskyttelse af følsomme oplysninger med password.
>

> Har du nogen forslag ?

Kan du køre et simpelt PHP script ?
http://www.design.jp-web.dk/login.php

--