hvem kan lave en hp for mig? selvfølgelig ~
Fra : Kristian Hansen

Dato : 29-01-04 22:14

jeg skal bruge en html programør der gider bruge den tid tager for at lave
en hp for mig!

jeg skal til at starte et lille firma op der kun findes på nettet!

dertil skal jeg bruge en rigtig FED hp!

du skal kunne finde ud af at lave siden og bruge et almindeligt program til
at lave den eller lære mig hvordan jeg nu selv bruger det program du har
tænkt dig at bruge! sådan så jeg selc kan gå ind og opdatere den og
lignende!

jeg er ikke totalt dum på html men kun næsten:) jeg har selv lavet en side
men front page om noget andet end det her men jeg er slet ikke god nok til
at jeg selv vil springe ud i at lave en rigtig forretnings hp!

der skal ikke være noget med betaling over siden så der er egentligt bare en
smart hp!

den skal bygges op men menuer til venstre og øverst der åbener i højre side.

der skal være mulighed for tilmelding til mailing liste.

der skal være et forum.

det er meget vigtigt at du også kan finde ud af at lave nogen fede logoer
som jeg kan bruge på siden og som andre kan smide på deres side som links
til mig!

det nemmeste ville være hvis du bor i nærheden af mig (jeg bor i kolding) så
vi kunne mødes men det er ikke et krav!

du skal helst kunne starte rimeligt hurtigt....!

domæne skaffer jeg selv!

du skal have nogen eksempler på hvad du har lavet!

betalingen vil være???? ved det ikke... men regn ikke med at du bliver rig:)
og det hele skal laves sort!

hvis det her er den forkerte ng... hvilken skal jeg så henvende mig i?

jeg ved godt jeg er lidt meget anonym lige nu men smid et svar her så smider
jeg en privat mail til dig!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-01-04 22:25

Kristian Hansen wrote:
<snip>
> betalingen vil være???? ved det ikke... men regn ikke med at du
> bliver rig:) og det hele skal laves sort!
>
> hvis det her er den forkerte ng... hvilken skal jeg så henvende mig i?

Prøv www.af.dk, men du skal nok ikke nævne ordet sort i forbindelse med
lønnen..
news:dk.opslag.stillinger kunne også være en mulighed.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-01-04 03:10

Kristian Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> jeg skal bruge en html programør der gider bruge den tid tager for at lave
> en hp for mig!

Du kan sende en mail til mig på post@8-hk.dk

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 30-01-04 16:38

Kristian Hansen <Findes@ikke.dk> skrev bla:
> jeg skal bruge en html programør der gider bruge den tid tager for at
> lave en hp for mig!
>
> betalingen vil være???? ved det ikke... men regn ikke med at du
> bliver rig:) og det hele skal laves sort!

Hejsa
Jeg har 50 rm træ der skal skæres og kløves gider du at gøre det for mig i
næste uge, så skal jeg se på dit projekt i stedet.

--
Mvh. John
www.design.jp-web.dk

Fra : Iznogood

Dato : 02-02-04 09:09

> men smid et svar her så smider
> jeg en privat mail til dig!

svar

Iz

Fra : Lobais

Dato : 02-02-04 14:27

Thu, 29 Jan 2004 22:13:49 +0100. skrev Kristian Hansen:

> jeg skal bruge en html programør der gider bruge den tid tager for at lave
> en hp for mig!
Gruppen skal ikke bruges til den slags. Prøv dk.opslag

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,