AKUT hjælp med NetScape4 ønskes !!
Fra : RKJ

Dato : 22-04-01 10:52

Hej

Jeg arbejder med følgende hjemmeside:

www.hafnia01.dk

Jeg opdager så til min rædsel at INGEN af siderne, udover den danske og
engelske forside (index.htm) vil loade i Netscape 4.08. Jeg har umiddelbart
ikke brugt fancy ting som Netscape ikke skulle kunne forstå. Siderne er
bygget op af tabeller i et pseudo-frame design.

Desværre må jeg erkende at jeg ikke ved nok om Netscape. Jeg har siddet hele
weekenden for at finde fejlen, men uden held. Ideer og hjælp modtages med
kyshånd

vh
Den frustrerede.

Fra : Leonard

Dato : 22-04-01 16:03

"RKJ" <REMOVErkj@privat.dk> skrev:

>ikke brugt fancy ting som Netscape ikke skulle kunne forstå. Siderne er
>bygget op af tabeller i et pseudo-frame design.

Kør dine sider igennem http://validator.w3.org/
og ret alle fejl, NN4 er meget kritisk overfor manglende sluttags
o.lign.
--
mvh Leonard - http://leonard.dk/

Fra : 0405rl

Dato : 23-04-01 08:48

Hej

Jeg har ingen problemer med Netscape 4.08, 4,75 og 6.01. !!

/Rene

http://www.kandu.dk/