sitemap i css
Fra : Lars Olesen

Dato : 27-01-04 20:02

Jeg har siddet og leget lidt med et sitemap, som skal være tilgængeligt,
men samtidig flot at kigge på:

Foreløbig er jeg kommet til dette:

<http://www.vih.dk/newsitemap.php>

Jeg er gået lidt i stå, når jeg skal have streger mellem kasserne. Kan
det overhovedet lade sig gøre med den struktur, jeg har valgt at gøre
det på, eller har jeg lavet det for indviklet for mig selv?

css er placeret i:

<http://www.vih.dk/css/screen.css>

Søg efter sitemap!

I øvrigt vil jeg anbefale et kig på følgende side, som jeg mener
virkelig vil kunne sætte lidt skub i, at man udvikler fx
organisationsdiagrammer mv, som samtidig kan være tilgængelige:

<http://www.surfare.net/~toolman/temp/diagram.html>

--
Lars Olesen
<http://www.vih.dk>

Fra : Lobais

Dato : 28-01-04 19:34

Tue, 27 Jan 2004 20:02:09 +0100. skrev Lars Olesen:

> Jeg er gået lidt i stå, når jeg skal have streger mellem kasserne. Kan
> det overhovedet lade sig gøre med den struktur, jeg har valgt at gøre
> det på, eller har jeg lavet det for indviklet for mig selv?
Hvis du bare vil have streg fra "Om websitet" til "Privatlivspolitik"
kassen, burde det være nemt nok.

--
Thomas
- "Visdom er ikke resultatet af en uddannelse,

Fra : Lars Olesen

Dato : 29-01-04 00:40

Lobais wrote:

> Hvis du bare vil have streg fra "Om websitet" til "Privatlivspolitik"
> kassen, burde det være nemt nok.

Til en start ville det være godt nok. Og så naturligvis også på de
følgende. Desuden kunne det være vakst om man kunne lave det fra Forside
til boksene i anden kolonne, men det er vist ikke så let. Har i hvert
fald siddet og rodet længe med det, men ikke kommet så forfærdelig langt :)

--
Lars Olesen
<http://www.vih.dk>

Fra : Lobais

Dato : 29-01-04 12:40

Thu, 29 Jan 2004 00:39:38 +0100. skrev Lars Olesen:

> Desuden kunne det være vakst om man kunne lave det fra Forside
> til boksene i anden kolonne, men det er vist ikke så let.

Altså skrå streger? Nej, det bliver nok lidt sværere.

Fra : Lars Olesen

Dato : 29-01-04 14:01

> Altså skrå streger? Nej, det bliver nok lidt sværere.

Nej de behøver jo ikke være skrå. Der skal bare gå en streg ud fra
forside, som så deler sig til de øvrige :) Fint med lige streger, fx
ligesom på www.hjemmesideskolen.dk - blot skal det ikke laves vha.
tabeller, men udelukkende via css og lister.

Fra : Lobais

Dato : 29-01-04 14:52

Thu, 29 Jan 2004 14:00:56 +0100. skrev Lars Olesen:

> Nej de behøver jo ikke være skrå. Der skal bare gå en streg ud fra
> forside, som så deler sig til de øvrige :)

Hvis der skal gå en streg fra "Forside" til fx "Værd at vide", kan den
blive nød til at være skrå. Den er i hvert fald ikke vandret ;)

Fra : Lars Olesen

Dato : 29-01-04 15:13

> Hvis der skal gå en streg fra "Forside" til fx "Værd at vide", kan den
> blive nød til at være skrå. Den er i hvert fald ikke vandret ;)

Eller den kan gå sådan her:

-

-