Problem med menu baggrund
Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 24-01-04 18:10

Hej NG. Har et problem med en dropdown menu. Der er nogle folk der har
observeret, at baggrundsbilledet i menuen ikke vises og teksten derfor
bliver blandet med teksten på resten af siden.
jeg har selv tjekket i IE6.0 og Mozilla 1.5 og 1.6 men kan ikke
fremprovokere fejlen, selvom der også er rapporteret fejl i disse to
browsere.

Hvis i gider tage et kig, og fortælle mig om den er gal ved jer også,
ville jeg blive glad. Hvis i også har et løsningsforslag ville jeg blive
endnu gladere
http://dualmono.com

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Christian

Dato : 24-01-04 19:25

Rasmus Vestergaard Hansen [9000] wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Hvis i gider tage et kig, og fortælle mig om den er gal ved jer også,
> ville jeg blive glad. Hvis i også har et løsningsforslag ville jeg blive

Øhh det ved jeg ikke, men prøv at se din side i mindre opløsninger. Jeg
sidder på 1024 og får en vertical scroller. Og det bliver værre i 800x600

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 25-01-04 06:11

Christian wrote:

> Øhh det ved jeg ikke, men prøv at se din side i mindre opløsninger. Jeg
> sidder på 1024 og får en vertical scroller. Og det bliver værre i 800x600

Øhh skulle der nu være noget galt med vertikale scrollbarer.
Mener da siden er rimelig skalerbar, og så længe indholdet
retfærdiggører det, gør det vel ikke noget at man skal scrolle ned -
eller hur?

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : from south

Dato : 24-01-04 20:13

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:rFxQb.1489$854.933@news.get2net.dk...
> [...]
> observeret, at baggrundsbilledet i menuen ikke vises og teksten derfor
> bliver blandet med teksten på resten af siden.

Hej Rasmus, i din "navdiv, navdiv li mm " prøv at angive en
baggrundsfarve. Mvh Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-01-04 21:48

Rasmus Vestergaard Hansen [9000] skrev:

> Hvis i gider tage et kig, og fortælle mig om den er gal ved
> jer også, ville jeg blive glad.

Siden ser fin ud med Mozilla 1.6, Opera 7.23, IE6 og IE5.5 - set
herfra (Windows 2000, 1024x768).

Foldned-menuen virker ikke i Opera 6, men ellers ser siden også fin
ud her.
--
Jens Gyldenkærne Clausen