Q:hvorfor kan jeg ikke længere gå ind på
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 05-02-04 20:16

Hejsa
Har fået et problem, kan ikke længere gå ind på www.adioconsult.dk jo
forsiden, men ind på selve netbutikken nej. Har nyligt nyligt instaleret ms
securitipack, har været inde i instilninger til internettet, og alle Jawa
skrift er aktiverede
MVH René

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-02-04 22:54

René Rattenborg (3000) skrev:

> Har fået et problem, kan ikke længere gå ind på
> www.adioconsult.dk

Jeg går ud fra at du har glemt et u:
<http://www.audioconsult.dk/>

> jo forsiden, men ind på selve netbutikken nej.

Fra forsiden åbnes links som pop op-vinduer. Måske har du fået
blokeret for dem.

Prøv at åbne en af siderne direkte:
<http://www.audioconsult.dk/1024x768.htm>
<http://www.audioconsult.dk/800x600.htm>

NB: Du har ikke fortalt hvilken browser du benytter.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-02-04 19:51

Hejsa
Ganske rigtigt så virker det,men hvordan får jeg ordnet det, jeg bruger OE6
og XP
Hilsen René

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-02-04 20:18

> Ganske rigtigt så virker det,men hvordan får jeg ordnet det, jeg
> bruger OE6 og XP

Så burde det fungere. I Internet Explorer vælger du
Indstillinger-->Avanceret-->'Aktiver sideovergang' (eller noget i den
dur, mit xp er engelsk - der hedder det 'Enable page transitions'). Jeg
tror nu ikke det er det, der er fejlen. Mon ikke du har en eller anden
form for pop-up killer kørende. Visse antivirusprogrammer har en pop-up
killer inkluderet.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-02-04 20:59

Hejsa
Har meget længe haft Norton instaleret og her for nylig også haft Go Back
som jeg dog aldrig har brugt, så derfor afinstaleret igen ,men Norton
Antivirus, Utilities, Clean Sweep, System Works og more Symantec Solutions,
men de 3 sidste har jeg aldrig brugt og ved ikke hvordan og hvorledes
MVH René

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:4023e86f$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-02-04 21:18

Ups har også længe haft Norton Firewall
MVH René

"René Rattenborg (3000)" <nicoline.rattenborgSLETMIG@vapnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c00r17$n3k$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-02-04 21:29

Har Fundet Feglen
Det var Norton Fire Wall Hvor der var et POP UP filter som var slået til,
kan sku inte husk hvornår.
Så mange tak for hjælpen allesammen og god week end
MVH Renésemann

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-02-04 21:41

René Rattenborg (3000) skrev:

> Så mange tak for hjælpen allesammen og god week end

Velbekomme - og tillykke med at du fandt fejlen.

Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-02-04 00:29

> Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min signatur.

Og du hjalp hvor? Der eksisterer mange engangsbrugere af usenet, så
kommentering af deres 'fejl'-citering fylder efterhånden mindst lige så
meget, som fejlciteringerne selv

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-02-04 17:09

Trygleren [9000] skrev:

> Og du hjalp hvor?

> Der eksisterer mange engangsbrugere af
> usenet, så kommentering af deres 'fejl'-citering fylder
> efterhånden mindst lige så meget, som fejlciteringerne selv

Det er så vidt jeg kan se ikke noget problem (selv om jeg dog
heller ikke kan se at det er korrekt). Det kan være et problem hvis
netikettekommentarer bliver lige så almindelige som on topic-debat
i en gruppe - men det er langt fra tilfældet her
FUT: dk.admin.netikette