i-Nav plug-in til læsning af DK-karaterer.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-02-04 08:24

Hej

Nu har i et par dage prøvet at få indstalleret i-Nav plug-in (til IE) til
læsning af DK-karakterer, i de nye dk-domæner, fra VeriSign
http://www.idnnow.com/index.jsp, men jeg ender på fejl-siden hver gang:
http://idn.verisign-grs.com/plug-in/failed.jsp?url= ....

Alt Active-X sikkerhed er sat op som det skal, har endda prøvet at sætte den
til Lav, men ligemeget hjælper det, får fejl hver gang jeg jeg prøver.

Mit spørgsmål går så på, om der er nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få
det indstalleret, evt om man kan downloade en selvstændig installer/setup
fil, istedet ?

Ja, jeg ved godt at alle andre browsere end IE understøtter IDN - men nu vil
jeg gerne have det plug-in, til at virke. :)

Kører Win-XP
IE 6.0 + SP1 + alle opdateringer.

Mange tak for hjælpen på forhånd.

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 05-02-04 15:03

Hej igen...

> [...]
>
> Ja, jeg ved godt at alle andre browsere end IE understøtter IDN - men
> nu vil jeg gerne have det plug-in, til at virke. :)

Kan lige tilføje, at jeg har en win98se maskine, og der er problemet også på
:-/
--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-02-04 12:27

Hej

Vil lige fortælle at nu er mit problem løst, ved at jeg fik en installer
sendt fra Verisign, og den fik jeg ved at kontakte deres support så nu
virker min browser til at læse æøå-domæner :)

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Janus Hoi

Dato : 07-02-04 12:16

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:HRKUb.631$kF4.373@news.get2net.dk...
> [...]
> sendt fra Verisign, og den fik jeg ved at kontakte deres support så nu
> virker min browser til at læse æøå-domæner :)

Det var da godt.

Er der nogle der ved om de kommende versioner af IE er forberedt til Æ,Ø og
Å vedfødslen, eller om man altid skal installere et hjælpeprogram?

--
Janus

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-02-04 18:26

Hej

> Er der nogle der ved om de kommende versioner af IE er forberedt til
> Æ,Ø og Å vedfødslen, eller om man altid skal installere et
> hjælpeprogram?

Synes jeg har læst, et eller andet sted, at der ved en opdatering engang,
vil komme understøttelsen i IE.
Men indtil da må vi nøjes med plug-in....

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==