netscape værktøjslinie
Fra : Anders Pedersen

Dato : 03-02-04 20:56

Når jeg starster netscape er hele værktøjslinien med en mærkelig udlæselig
skrifttybe.
skærm billedet ses her:

Jeg har prøvet alle utenkelige instiinger i netscape
uden at finde noget brugbart.
Nogen der ved hvor dan jeg får det tilbege til
normal med læselig skrifttype.

netscape 4.08
win 3.11

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-02-04 21:06

Anders Pedersen wrote:

> [...]
>
> Jeg har prøvet alle utenkelige instiinger i netscape
> uden at finde noget brugbart.
> Nogen der ved hvor dan jeg får det tilbege til

Er det noget nyt at den gør sådan.? Giv _flere_ _informationer_.

(Upræcise spørgmål giver upræcise svar. Og omvendt)

Jeg plejer at få teksten til at se rigtig ud ved at ændre i "character
coding" under menuen "view". Men kun når der er problemer i
"tekstfeltet". Jeg har aldrig oplevet det du ser.
Jeg har haft en tilsvarende Browser. For 5 år siden eller noget i den stil.

Du har en meget gammel Browser. Det er formentlig hovedproblemet.
Og en meget gammel Windows version.

Prøv evt. en nyere Browser der kan køre under Win 3.11. Hvis den
findes. Jeg ved det ikke.

Jeg har selv Netscape. Nu 7.1. Og har oplevet en del problemer i tidens
løb.
Vi der ikke er meget for at "rette ind" som de andre gør det, får ofte
problemer.

Også fordi software udviklere ikke kan forstå at vi ikke vil have det
sidste nye.

Du kan få en kommentar som 98% af brugerne ville svare:
Opdater til Windows X (et eller andet) og brug Microsofts nyeste Browser.

Mvh. Jørgen

Fra : Anders pedersen

Dato : 04-02-04 13:38

On Tue, 03 Feb 2004 21:06:01 +0100, Jørgen Rasmussen wrote:

> [...]
> "tekstfeltet". Jeg har aldrig oplevet det du ser.
> Jeg har haft en tilsvarende Browser. For 5 år siden eller noget i den stil.
charactor coding findes ikke men noget ligended encoding

> Du har en meget gammel Browser. Det er formentlig hovedproblemet.
> Og en meget gammel Windows version.
Nu kører jeg kun win 3.11 som sekundære os.
mit primære er windows 98se

> Prøv evt. en nyere Browser der kan køre under Win 3.11. Hvis den
> findes. Jeg ved det ikke.

jeg har ie 5.01 som er den nyeste der findes i 16bit.

Ja
hvis ikke jeg får et ordenligt svar
prøver jeg i en gruppe for windwos 3.11

--