Hvad mangler jeg ?
Fra : Alice Nielsen

Dato : 03-02-04 01:06

Hej Gruppe.

Er der en der kan fortælle mig hvad jeg mangler, eller hvad jeg skal gøre.
Jeg kan ikke se nogle website korrekt feks. http://www.twebdesign.1go.dk/
undersiderne dukker ikke op i 'rammen' på siden, men springer ind på selve
url'en.

Jeg har IFrame aktiveret i IE

Kører Win xp home - IE ( ved ikke hvilken version - men computeren er ca. 1
år gammel )
Hvor søren skal jeg indstille henne ??

KH
Alice

Fra : Britt Malka

Dato : 03-02-04 14:04

"Alice Nielsen" <alice_nielsen@privat.dk> skrev:

>Jeg har IFrame aktiveret i IE

Det virker fint nok i Opera.

Der er en del koder, som IE ikke kan fortolke eller fortolke korrekt.
Måske er det også tilfældet her?

Prøv med Opera eller Mozilla og se, om det forbedrer noget.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Alice Nielsen

Dato : 04-02-04 13:02

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i

> Der er en del koder, som IE ikke kan fortolke eller fortolke korrekt.
> Måske er det også tilfældet her?

Tak skal du have Britt . Men det jeg ikke forstår, er at andre med samme
IE sagtens kan se det korrekt, men ikke jeg. Noget må jeg jo mangle - Eller
måske et indstillings-spørgsmål ??

KH
Alice