Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med Philips 190B4CS?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-02-04 19:16

Jeg er ved at bestemme mig for hvilken TFT skærm jeg skal have.

Jeg har efterhånden fundet reviews eller erfaringer fra folk der har en af
de skærme på listen jeg har lavet. Den eneste jeg ikke har ret meget data
på er denne Philips 190B4CS.

Jeg har læst databladet for den, men det siger jo desværre ikke ret meget.
Er der nogen har, der ved om den er med S-IPS panel, IPS, eller et helt
tredje panel? (Den findes ikke på Prad.de - der er kun en 109B4CG, men den
er der desværre ikke paneloplysninger på)

Min liste ser iøvrigt således ud (vilkårlig rækkefølge):
Viewsonic VP181s (18"/IPS)
Iiyama E481s (19"/IPS)
NEC 1880SX (18"/S-IPS)
Samsung 172x (17"/TN+)
Philips 190B4CS (19"/?)

Har i negative erfaringer med nogen af ovenstående (ud over DVI problemer
med VP181s, vil jeg meget gerne høre dem)

På forhånd tusind tak
Flemming