Skærme
Fijala 3554
Skærm til omk. en tusse
Fra : Mads TJ

Dato : 31-01-04 20:56

Jeg skal skaffe en skærm, som skal koste omk. 1000 kr. og ikke højere end
1200,-
Har kigget lidt på Samsungs 17" CRT'er, som ligger deromkring i prisen, men
hvad kan anbefales? Størrelsen på skærmen spiller ingen rolle.

/Mads

Fra : Mads TJ

Dato : 31-01-04 21:01

> [...]
men
> hvad kan anbefales? Størrelsen på skærmen spiller ingen rolle.

glemte forresten at fortælle, at den hovedsaligt skal bruges til spil.

//mads