Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
opfølgningsspørgsmål til samsung 957mb
Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 10:26

har lige tændt pc'en her til formiddag og da den er startet op og jeg sidder
og læser mails er det som om selve monitoren inden i nærmest "klikker" et
par gange - billedet sker der ikke noget med - bare lige et par klik - lyder
lidt lissom når man tænder den, men forholdsvis lavt - varmer den op eller
hvad? - gør jeres det samme?

Fra : Henrik B.

Dato : 31-01-04 11:41

sniper_Nolight wrote:
[...]

Ja, det er et relæ der sidder i skærmen. Enten for at afmagnetisere, eller
når den skifter opløsning fra dos (boot) til Windows.

M.v.h.

Fra : APM (6100)

Dato : 31-01-04 11:41

On Sat, 31 Jan 2004 10:25:43 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>lidt lissom når man tænder den, men forholdsvis lavt - varmer den op eller

Den siger et enkelt klik (som du selv siger) når jeg tænder
min...ellers ikke noget...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 11:49

great - tak skal i have - så er jeg rolig igen - den siger heller ike mere -
kun lige ved opstart.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jean Balmisse

Dato : 03-02-04 22:13

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
lyder
> lidt lissom når man tænder den, men forholdsvis lavt - varmer den op eller

Min _gjorde_ også det, også når den stod om natten. Ret irriterende. Fik den
bl.a. derfor byttet på fortrydelsesretten og fik en iiyama istedet (spiller
max :) )

/Jean