Skærme
Fijala 3554
Køb af flad skærm
Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 30-01-04 15:12

Hej

Skal have købt en 17 tommer flad skærm, men ved ikke så meget om dem. Er der
nogen der kan anbefale en til max 4000.

Mvh. Kasper Mikkelsen

Fra : Johnny

Dato : 30-01-04 15:53

Jeg har en Samsung TFT 172S
Den købte jeg for et halvt år siden for 3999 i Computer City

Den står perfect, og har samtidig et flot design... desuden er den god at
stille rigtigt på bordet da den har en meget flexibel fod...

Fra : XL

Dato : 30-01-04 16:17

Prøv at se om du kan finde en 19 tommer for en 17 bliver alt så småt fordi
du skal sætte den til 1280x1024

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-01-04 17:00

XL (BBB@Ofik.dk) skrev følgende:
> Prøv at se om du kan finde en 19 tommer for en 17 bliver alt så småt
> fordi du skal sætte den til 1280x1024

Nu er det jo ikke alle der er svagtseende. :)

- Martin

Fra : Enforcer

Dato : 30-01-04 17:13

On Fri, 30 Jan 2004 15:11:56 +0100, "Kasper Mikkelsen"
<kasper1@post1.tele.dk> wrote:

>Hej
>
>Skal have købt en 17 tommer flad skærm, men ved ikke så meget om dem. Er der
>nogen der kan anbefale en til max 4000.

Kunne du ikke sige lidt mere om hvad den skal bruges til?

Der er væsentlig forskel på om du skal bruge den til alm. office
arbejde (excel, word / internet) eller fotoredigering eller måske 3d
spil.

Mvh.

Enforcer

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 01-02-04 18:14

Den skal bruges til internet og kontorarbejde, så hvordan den er til spil er
ikke så vigtigt.

/Kasper

Fra : Enforcer

Dato : 01-02-04 19:41

On Sun, 1 Feb 2004 18:13:56 +0100, "Kasper Mikkelsen"
<kasper1@post1.tele.dk> wrote:

>Den skal bruges til internet og kontorarbejde, så hvordan den er til spil er
>ikke så vigtigt.

Så er det nok svært at komme særlig galt afsted.

Jeg har efaring med LG 1710B (sørg for at den er med SIPS panel) og
Samsung 172X, som begge er glimrende skærme.

Til alm. office arbejde kan det sikkert gøres billigere, da det ikke
stillet de helt vilde krav til panelet.

Mvh.

Enforcer