Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
medion 19" fra bilka
Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 10:30

sån en fætter fås fra 1299,- er den pengene værd - jeg er især interesseret
hvilke refreshrates den kan producere i de forskellige opløsninger.

1024x768 = ?
1280x1024 = ?
1600x1200 = ?

er den eller i øvrigt god? - hvad har 2k modeller som denne ikke har?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Henrik B.

Dato : 30-01-04 10:56

sniper_Nolight wrote:
:: sån en fætter fås fra 1299,- er den pengene værd - jeg er især
:: interesseret hvilke refreshrates den kan producere i de forskellige
:: opløsninger.
::
:: 1024x768 = ?
:: 1280x1024 = ?
:: 1600x1200 = ?

Har du ikke lært at bruge nettet? Hvad tror du Medion har en hjemmeside til?
Det tog mig ca. 10 sek. at finde dette:
http://www.medionshop.de/shop?0000000b00000009010285370000003c7e12bacc&ArtDetail.curritem=2

M.v.h.

Fra : Flare

Dato : 30-01-04 11:25

> Har du ikke lært at bruge nettet? Hvad tror du Medion har en hjemmeside
> [...]

Slap dog af mand.

Til sniper. Til de penge går jeg ud fra at du taler om en 19" CRT og ikke en
17" TFT som henrik referede til.

Men 19" CT kan de finder her:
http://www.medionshop.de/shop?0000000b00000009010289500000003a38465dfb&ArtDetail.curritem=3

Flare

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 12:29

> Til sniper. Til de penge går jeg ud fra at du taler om en 19" CRT og ikke
> [...]

ja det var den tak skal du have - jeg har været ude og kigge allerede,
men besluttede mig for en samsung 957mb som mange herinde har rost - den
medion var lige i underkanten af hvad jeg håbede på mht refreshraten.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-01-04 12:51

Flare wrote:
::: Har du ikke lært at bruge nettet? Hvad tror du Medion har en
::: hjemmeside til? Det tog mig ca. 10 sek. at finde dette:
:::
:::
[...]

Den korrekte:
http://www.medionshop.de/shop?0000000b00000009010295e000000042fb2e52f9&ArtDetail.curritem=3

My bad.

M.v.h.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 12:31

> Har du ikke lært at bruge nettet?

næ, jeg er selvlært

Hvad tror du Medion har en hjemmeside til?
> Det tog mig ca. 10 sek. at finde dette:

http://www.medionshop.de/shop?0000000b00000009010285370000003c7e12bacc&ArtDetail.curritem=2

Jeg undskylder på det voldsomste min stupiditet og tro at en ng for skærme
ikke ville være stedet for et så åbenbart tåbeligt spørgsmål.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-01-04 12:52

sniper_Nolight wrote:
:: Jeg undskylder på det voldsomste min stupiditet og tro at en ng for
:: skærme ikke ville være stedet for et så åbenbart tåbeligt spørgsmål.

Det korte af det lange er, at div. nyhedsgrupper oversvømmes af "nemme"
spørgsmål, som det ville tage brugere 10 sek. at finde svaret på selv.

M.v.h.

Fra : XL

Dato : 30-01-04 13:20

Det er da kun hvis man lige har det link til det man spørger om men sker
der noget at lige spørge her og en sender et link som det du gjorde

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-01-04 14:02

> Det korte af det lange er, at div. nyhedsgrupper oversvømmes af "nemme"
> spørgsmål, som det ville tage brugere 10 sek. at finde svaret på selv.

Helt fint, jeg søgte ikke fordi jeg gerne ville have lidt input om hvad folk
kunne lide/ikke lide ved den - udover det rent tekniske - det var mere din
måde at svare mig på jeg tog anstød af. Der bliver brugt mindst ligeså meget
tid/plads i ng'erne med at være uhøflige over for hinanden som der bliver
stillet "nemme" spørgsmål.