Skærme
Fijala 3554
Mitac 17" købt i Fona
Fra : Otto

Dato : 29-01-04 15:51

Jeg købte for et par år siden en Mitac fladskærm.
Den er bare installeret som en plug and play skærm, men jeg vil gerne have
en korrekt skærmdriver installeret, men der findes tilsyneladende ikke nogen
nogen steder.
Skærmen har modelbetegnelsen
MT-17AES-U
Kan nogen hjælpe mig, vil det gøre mig rigtig glad.

Otto Dan Stiedl

Fra : Janner

Dato : 30-01-04 08:31

> Kan nogen hjælpe mig, vil det gøre mig rigtig glad.

Er der ikke leveret nogen driver cd med skærmen er denne ikke nødvendig ...
med andre ord kører det som det skal med en plug and pray driver.

Hygge

Jan

Fra : Flare

Dato : 30-01-04 23:46

> Kan nogen hjælpe mig, vil det gøre mig rigtig glad.

Efter du har instaleret en evt. driver vil du ikkek blive gladere. Det er
MEGET få skærmdrivere der tilbyder ekstra faciliteter. Det eneste de gør er
at oplyse operativsystemet om hvilke opløsninger/refreshrates din skærm kan
kører med. Dette klarer en plug&play driver uden problemer.

Du vil altså INTET opnå overhovdet.

Flare

Fra : Otto

Dato : 31-01-04 01:42

OK! Så blev jeg det klogere.
Min fladskærm hjemme af mærket Medion, fandt jeg en driver til, og jeg
synes, at den har et bedre billede, end min Mitac, derfor mit spørgsmål.