Skærme
Fijala 3554
Anbefaling af 19" TFT skærm?
Fra : Martin T.

Dato : 23-01-04 14:16

Hejsa alle

Jeg har fået lov til at få en 19" tft skærm på mit arbejde.

Budget på max 5.000 kr. ex. moms.

Nogle der kan anbefale en tft skærm?

Forresten, er Matrox grafikkort stadigvæk det foretrukne til skærmarbejde
(2D)?

På forhånd tak.

Mvh. Martin T.

Fra : JK

Dato : 23-01-04 18:43

On Fri, 23 Jan 2004 14:16:14 +0100, "Martin T."
<weehungtongREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Hejsa alle
>
>Jeg har fået lov til at få en 19" tft skærm på mit arbejde.
>
>Budget på max 5.000 kr. ex. moms.

Acer 1931m til 4544 ex. moms.
Så er da lidt til porto også.

>Nogle der kan anbefale en tft skærm?
>
>Forresten, er Matrox grafikkort stadigvæk det foretrukne til skærmarbejde
>(2D)?

Nej, det synes jeg ikke. Jeg foretrækker ATI radeon til 2D. Normalt
køber jeg Club 3D kloner fra compumail. De fås uden blæser. Men jeg
synes faktisk, at geforce3 og 4 også er gode. Endda også gamle
voodoo3.

mvh

John

Fra : Jakob

Dato : 09-02-04 01:06

> Acer 1931m til 4544 ex. moms.
> Så er da lidt til porto også.

Den er jeg lidt lun på...

Har du selv prøvet den ? Har du nogle test af den?

mvh

Jakob

Fra : Henrik B.

Dato : 31-01-04 12:14

Martin T. wrote:
:: Forresten, er Matrox grafikkort stadigvæk det foretrukne til
:: skærmarbejde (2D)?

Jep.

M.v.h.