Skærme
Fijala 3554
17" samsung TFT
Fra : Bach

Dato : 21-01-04 17:10

Hej NG

Jeg har kigget lidt på Samsung 172v og 172s, syntes det er to lækre
skærme...
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39265 ,

Jeg har også kigget på en Philips

Men jeg har lidt svært ved at bestemme mig.... er der nogen af skærmene man
skal vælge/ikke vælge. jeg vil gerne høre hvis der er nogen der ved noget,
eller har prøver en af dem!

på forhånd tak.

mvh..

Martin

Fra : Jens

Dato : 24-01-04 10:51

Hej Martin

Jeg har netop købt 2 stk. Samsung 173P skærme. De har et utroligt flot
design og super billedkvalitet.
http://reviews.cnet.com/4505-3174_7-30630207.html?tag=txt
Pivotfunktionen er virkelig brugbar.
Selvfølgelig afhænger dit valg af hvad du skal bruge skærmene til. Er det
hovedsagligt til brug af almindelig Windows programmer, er det et perfekt
valg. Skal du hovedsagligt bruge skærmen til film, multimedia og spil skal
du nok kigge efter andre bedre egnede skræme. Det betyder dog ikke, at du
ikke kan spille - det fungerer fint og ser godt ud. Film fungerer også, men
billedet står ikke lige klart som på min CRT skærm. Billedet
"digitaliserer".

God fornøjelse.

Mvh
Jens