Rust på jernkøl ved spartling/priming??
Fra : Anonymous

Dato : 22-04-01 10:37

Hej, er der nogen her som har erfaring med at slibe/spartle/prime en
jernkøl. Jeg har nu slebet min egen ned med en lille vinkelsliber men der
er stadigvæk mange bittesmå huller samt enkelte større indhug, hvor jernet
er sort eller mat. Jeg vil tro at hullerne potentielt kan indeholde en
lille smule rust. Endvidere kommer der rustfarve på hele kølen umiddelbart
efter jeg har brugt Hempels degreaser efterskyllet med vand som Hempel
foreskriver. Spørgsmålet er om jeg bare kan spartle/prime oven på hullerne
selv om de ikke er slebet ned til rent jern? Jernet kan vel ikke ruste
videre efter spartling/priming når der ikke kan komme luft/ilt derind?

Mvh. Michael

--------== Posted Anonymously via Newsfeeds.Com ==-------
Featuring the worlds only Anonymous Usenet Server
-----------== http://www.newsfeeds.com ==----------