isolering af bundkort
Fra : hansi

Dato : 05-02-04 20:38

hej ng

jeg sider med et lille problem , jeg er ved at samle en computer og skal
have sat bundkortet i, men skal bundkortet ligge på de metal forhøjninger
eller skal det fra isoleres jeg mener at have set plast propper på en gammel
model ??

hansi

Fra : phg1

Dato : 05-02-04 20:49

"hansi" skrev d. 05-02-04 20:38 dette indlæg :
> [...]
> model ??
>
> hansi
>
> du kan roligt sætte det på de forhøjninger der er skruehullerne i
kortet er isoleret fra resten af printpladen på bundkortet
mvh poul

http://www.kandu.dk/

Fra : hansi

Dato : 05-02-04 20:54

ok men hva hvis man måler gennemgang fra print til kabinet ??

hansi

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-02-04 21:16

Den Thu, 5 Feb 2004 20:53:52 +0100, "hansi" <wan@city.dk> skrev:

>ok men hva hvis man måler gennemgang fra print til kabinet ??

Gør du da det?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-02-04 22:44

hansi (wan@city.dk) skrev følgende:
> ok men hva hvis man måler gennemgang fra print til kabinet ??

Der skal være gennemgang fra stel i printet til kabinettet.

- Martin

Fra : hansi

Dato : 07-02-04 16:20

tak for svarene, dyret virker