Plakater - hvorhenne?
Fra : zcully

Dato : 05-02-04 18:50

Hvor er det godt at købe filmplakater?
Har før købt ved dvdoo, men der har de ikke plakater fra Freddy Vs. Jason
som jeg specielt er ude efter!

/Zcully

Fra : Niels T

Dato : 05-02-04 20:22

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> Hvor er det godt at købe filmplakater?
> Har før købt ved dvdoo, men der har de ikke plakater fra Freddy Vs. Jason
> som jeg specielt er ude efter!
>
> /Zcully

Leder også efter filmplakater - bare i _kæmpe_ størrelse... Ved i hvor man
kan købe sådan nogle fætre?

-Niels T,
Århus

ps: tjek
http://www.allposters.com/gallery.asp?CID=E62E77260537455283F9C6A36AAB6461&startat=http%3A//www.allposters.com/GetPoster.asp%3FCID%3DE62E77260537455283F
9C6A36AAB6461%26APNum%3D409993%26search%3Dfreddy%26f%3Dt%26FindID%3D0%26P%3D
1%26PP%3D2%26sortby%3DRD%26cname%3D

Fra : MJ23

Dato : 05-02-04 21:23

Der er også: http://www.moviemerchandise.dk/

/MJ23

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-02-04 22:22

> Der er også: http://www.moviemerchandise.dk/

men de er nogle svindlere - eneste råd herfra er: betal ikke forud - de
stryger hele beløbet og har de ikke alle varerne sender de kun det af ordren
de har, resten af ordren eller for den sags skyld de penge i har betalt for
manglende vare ser i aldrig.... bare lige et surt opstød fra en der har ca
300 tilgode ved dem... og haft det i over et år - mindst.. nu ignorerer de
mig så, ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det - lad mig lige sige at jeg
betalte pr efterkrav og gav postbudet penge for alle de ting jeg havde
bestilt for så at finde ud af at pakken kun indeholdt det halve - men
tilpasse regningen, det gjorde de ikke, de mener så nu at de får mest ud af
mig ved at ignorere mig, deres side er god og havde de været reelle havde
jeg lagt mange penge der, men mine penge er ikke gode nok mere åbenbart - So
beware - well det var så mit sure opstød
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper

Dato : 06-02-04 03:06

> [...]

> Hvor er det godt at købe filmplakater?
> Har før købt ved dvdoo, men der har de ikke plakater fra Freddy Vs. Jason

Faktisk kan du købe plakater direkte fra de danske film- og
videodistributører, det gjorde jeg i stor stil i 80'erne.
global village idiots. - Paul Ginsparg.