Film i aften : Malena
Fra : K.N.

Dato : 05-02-04 11:30

Jeg ved ikke med jer andre, men i aften kl. 22.30 på DR1 skal jeg i hvert
fald nyde synet af underskønne Monica Bellucci i den kritikerroste film
"Malena".

/ K.N.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 05-02-04 21:03

"K.N." <invalid@no.Mail> wrote in message
> Jeg ved ikke med jer andre, men i aften kl. 22.30 på DR1 skal jeg i hvert
> fald nyde synet af underskønne Monica Bellucci i den kritikerroste film
> "Malena".

Da jeg allerede har den lange udgave på dvd tror jeg at jeg springer over.
Det er sandsynligvis kun den korte udgave de viser.
Men det er bestemt en god film!

/Brian

Fra : Peter Fleinert

Dato : 06-02-04 00:01

> Da jeg allerede har den lange udgave på dvd tror jeg at jeg springer
> over.
> Det er sandsynligvis kun den korte udgave de viser.
> Men det er bestemt en god film!

Hvad går man så glip af i den lange udgave?
Peter.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 06-02-04 00:49

Peter Fleinert wrote:
> Hvad går man så glip af i den lange udgave?

Ifølge kommentarerne på IMDb så lader det til at være nogle drømmescener
der er blevet cuttet i den amerikanske udgave på grund af nogle
nøgensekvenser.

Jeg er dog glad for at jeg fik den set selv uden disse scener.
Fantastisk film.

Tenz.

Fra : K.N.

Dato : 06-02-04 01:50

> Da jeg allerede har den lange udgave på dvd tror jeg at jeg springer over.
> Det er sandsynligvis kun den korte udgave de viser.
> Men det er bestemt en god film!

Har du den med danske tekster ?
- og i så fald hvor har du købt den, jeg har været på udkig efter den lange
version i et stykke tid.

/ K.N.

Fra : Jan Andersen

Dato : 06-02-04 07:36

On Fri, 6 Feb 2004 01:50:00 +0100, "K.N." <invalid@no.Mail> wrote:

>Har du den med danske tekster ?
>- og i så fald hvor har du købt den, jeg har været på udkig efter den lange
>version i et stykke tid.

Jeg har R3 udgaven, som er 10-15 min. længere end den amerikanske
censurede udgave. Der er ganske rigtige flere drømmescener i.
Den er med engelske tekster.
Der er en bonus disk med, med en hel del materiale. Desværre er alt
borset fra 20 min. på Italiensk med kinesiske (eller er det
koreanske... kan ikke huske det) tekster.

Jeg købte den hos Axelmusik.

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : K.N.

Dato : 06-02-04 10:58

> [...]
> borset fra 20 min. på Italiensk med kinesiske (eller er det
> koreanske... kan ikke huske det) tekster.

Jeg havde hørt der kun skulle være omkring 5 min. ekstra i form af
drømmescener som du nævner, så hele 10-15 min. længere lyder meget godt i
mine øre

Jeg vil tjekke Axelmusik snarest - Takker!!

/ K.N.

Fra : Tim Christensen

Dato : 06-02-04 14:12

K.N. wrote:

> Jeg havde hørt der kun skulle være omkring 5 min. ekstra i form af
> drømmescener som du nævner, så hele 10-15 min. længere lyder meget godt i
> mine øre

Ifølge IMDB er den amerikanske 17 minutter kortere end den Italienske,
ikke at det er nogen garanti for at det er korrekt.

Mvh

Tim

Fra : Ole Kofoed

Dato : 06-02-04 15:33

"Tim Christensen" <nospam@eson.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge IMDB er den amerikanske 17 minutter kortere end den Italienske,
> ikke at det er nogen garanti for at det er korrekt.

Hvis den amerikanske DVD udgave = den korte udgave så drejer det det sig ca.
om 12 minutter minus de 4% forskel på PAL og NTSC:

http://207.136.67.23/film/dvdcompare/malena.htm
--
Mvh.
Ole Kofoed

Fra : Jan Andersen

Dato : 06-02-04 18:39

On Fri, 6 Feb 2004 10:57:44 +0100, "K.N." <invalid@no.Mail> wrote:

>Jeg havde hørt der kun skulle være omkring 5 min. ekstra i form af
>drømmescener som du nævner, så hele 10-15 min. længere lyder meget godt i
>mine øre

Min R3 er på 104 minutter (oprundet).

Fra : Peter Holm

Dato : 06-02-04 00:10

K.N. wrote:
> Jeg ved ikke med jer andre, men i aften kl. 22.30 på DR1 skal jeg i
> hvert fald nyde synet af underskønne Monica Bellucci i den
> kritikerroste film "Malena".
>

> / K.N.

Den var jo FANTASTISK!!

Thank You D(e)R