Kattebutik
Fra : Jane :o)

Dato : 05-02-04 08:36

Var der ikke noget om en eller anden der havde lavet en hjemmeside me handel
af katteting?

Bare et spørgsmål, da jeg ellers overvejer evt. at lave en sådan.??

Mvh Jane

Fra : Helle Larsen

Dato : 05-02-04 18:52

> [...]
> af katteting?
>
> Bare et spørgsmål, da jeg ellers overvejer evt. at lave en sådan.??

Der er een, som er ved at lave en internetbutik, så vidt jeg ved, den
hedder vistnok butik 1001. Det er - vistnok - Tina Susanne Johansson.

Hvilke gode katteting vil du sælges ??

Med venlig hilsen
Helle Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane :o)

Dato : 05-02-04 19:07

> [...]
>>

> Der er een, som er ved at lave en internetbutik, så vidt jeg ved, den
> hedder vistnok butik 1001. Det er - vistnok - Tina Susanne Johansson.

Hvis der er en i forvejen, vil jeg ikke ind og "konkurrere". Det var mere,
hvis ikke der var en.

Det ville blive sådan, at jeg ville spørge rundt om, hvad behovene var. Og
så selv supplere op med ting jeg syntes kunne være gode at have på siden.

Alt ligefra Legetøj, generelt kattetilbehør, loppemidler/plejemidler,
katte"slik"... m.m. o.s.v. o.s.v.

Kattemad af de gode kendte mærker er desværre svært, da de endnu ikke går
med til en ren internetbutik.

Mvh Jane

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-02-04 20:28

In article <BC4844C3.D0CD%virker@hotmail.NOSPAMcom>, Jane wrote:

> [...]
> så selv supplere op med ting jeg syntes kunne være gode at have på siden.
>
> Alt ligefra Legetøj, generelt kattetilbehør, loppemidler/plejemidler,

Det lyder meget som Tinas idé på http://www.1001kat.dk

Håber det bliver til noget for i hvertfald en af jer, og gerne jer
begge to Det lyder som en rigtig god idé

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-02-04 00:42

Ann Rudbeck skrev i en meddelelse...

Jane wrote:

Og

> Det lyder meget som Tinas idé på http://www.1001kat.dk
>
> Håber det bliver til noget for i hvertfald en af jer, og gerne jer
> begge to Det lyder som en rigtig god idé

Nææh - snakker I om mig Det viser så bare hvor lidt man egentlig fatter
når man kommer hjem efter en ni-timers arbejdsdag

Joo, det er mig der er igang med at rode lidt rundt med ideen om at blive
selvstændig. Hvor langt jeg så er kommet kan der være delte meninger om. Der
er endnu ikke noget til salg på siden, men det kommer forhåbentlig snart.
Jeg har en stand på Randers Messen: Bolig og Fritid, i weekenden den 14. og
15. februar, hvor jeg sælger privat designede kattesenge, puder, "bolcher",
et sæt designertøj er der også plads til hvis det har interesse - og så
kommer jeg med et sortiment af varer fra Otter House til den tobenede
katteelsker. Og hvis jeg er rigtig heldig lykkes det mig også at få fingrene
i et mindre parti stuebambus - sådan lige i weekendens anledning.

Hvis det går godt på messen - hvilket jeg jo håber - tager jeg mit regnskab
med i banken og får oprettet en kassekredit på et passende beløb - og så
håber jeg at der begynder at ske noget. Det krydser jeg i hvert fald fingre
for.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Jane :o)

Dato : 07-02-04 17:19

> [...]
> håber jeg at der begynder at ske noget. Det krydser jeg i hvert fald fingre

Ok. Jamen så vil jeg ikke overveje det mere. Det var kun, hvis det manglede.
Ingen grund til at "konkurrere".

Jeg håber du kommer igang og får succes.

Mvh Jane

Fra : Ditte Hansen

Dato : 05-02-04 22:05

Jeg ved ikke noget om denne side, men de ser ud til at have et godt udvalg.
http://www.pondo.shopbasic.dk
Måske et besøg værd.

Hilsen Ditte

Fra : k.j.k

Dato : 07-02-04 10:55

"Jane " skrev d. 05-02-04 08:36 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh Jane
> Der findes mange internetbutikker med katteartikler
www.loppetjansen.dk

hilsen Karin

http://www.kandu.dk/

Fra : k.j.k

Dato : 07-02-04 10:55

"Jane " skrev d. 05-02-04 08:36 dette indlæg :
> Var der ikke noget om en eller anden der havde lavet en hjemmeside me
handel
> af katteting?

Der er flere butikker igang på internettet, der handler med katteting
f.eks www.loppetjansen.dk

Hilsen Karin

http://www.kandu.dk/

Fra : k.j.k

Dato : 07-02-04 12:52

"Jane " skrev d. 05-02-04 08:36 dette indlæg :
> Var der ikke noget om en eller anden der havde lavet en hjemmeside me
handel
> af katteting?

Der findes en del online butikker der handler med katte ting se også
www.loppetjansen.dk - Hvor man som hunde eller katteejer også kan skrive
hvis man har "ønsker" til køb i butikken

Hilsen Karin

http://www.kandu.dk/

Fra : J?rgen Nielsen

Dato : 16-02-04 21:42

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in message news:<BC47B0DF.CDB5%virker@hotmail.NOSPAMcom>...
> Var der ikke noget om en eller anden der havde lavet en hjemmeside me handel
> af katteting?
>
> Bare et spørgsmål, da jeg ellers overvejer evt. at lave en sådan.??
>
> Mvh Jane

Der er flere butikker, som allerede nævnt

her en mere www.anivet.dk

MVH
Jørgen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-02-04 21:50

J?rgen Nielsen <jorgen@anivet.dk> wrote:>
> Der er flere butikker, som allerede nævnt
>
> her en mere www.anivet.dk

Som er din egen butik.
Jørgen - du og flere andre har fuldstændig misforstået hvad butikken
http://www.1001kat.dk/ går ud på.

M.v.h
Niels