Flytning
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-02-04 07:43

Så er flytteriet overstået og der er atter "hul igennem" til
internettet. Vi kom alle helskindet igennem, kattene har taget det rimelig
pænt, og jeg forventer at de vil være
deres eget "frække irriterende" selv i løbet af få dage

Min lille bondeknægt, Barabbas, som aldrig har været
uden for Lolland er meget facineret over _alle_ de biler,
især om aftenen hvor de har lys på, engang imellem skal
der ikke så meget til at more dem. Banja og Benjamin
er "garvede" flyttere, så de tog alt i stiv pote. Baby tog
det som sin fornemmeste pligt at underholde os i bilen
_hele_ vejen fra Maribo til Rødovre på bedste siameser-
vis, højt vrælende i de mest infernalske tonearter

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Precious

Dato : 05-02-04 10:30

Hej Marianne,

Jeg vidste ikke du var flyttet, men det var godt i alle klarede turen.

Jeg er også flyttet og har nu Tarzan der går ude et par timer om dagen,
hvilket han er super glad for, mens Oscar (tortie misling, "lillebror"),
hygger sig dog godt i lænestolene. Han vil ikke ud men det kommer nok,
han skal bare ha lidt tid tror, men magelig er han De har begge
klaret flytningen fint.

Betina

Fra : Denise

Dato : 05-02-04 11:10

"Marianne Hellemose" <hellemose.som2@mail.dk> wrote in message
> [...]
> _hele_ vejen fra Maribo til Rødovre på bedste siameser-
> vis, højt vrælende i de mest infernalske tonearter

Hej Marianne
Jamen, velkommen til Rødovre. Du får vel så travlt igen med at komme i
orden. Godt misserne tog det nogenlunde.

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 06-02-04 13:22

Marianne Hellemose wrote:

> Så er flytteriet overstået og der er atter "hul igennem" til
> internettet.

Dejligt

>Vi kom alle helskindet igennem, kattene har taget det
> rimelig pænt, og jeg forventer at de vil være
> deres eget "frække irriterende" selv i løbet af få dage

He he - så kan man atter kende dem ....

> Min lille bondeknægt, Barabbas, som aldrig har været
> uden for Lolland er meget facineret over _alle_ de biler,
> især om aftenen hvor de har lys på, engang imellem skal
> der ikke så meget til at more dem.

*LOL*

> Baby tog det som sin fornemmeste pligt at underholde os i bilen
> _hele_ vejen fra Maribo til Rødovre på bedste siameser-
> vis, højt vrælende i de mest infernalske tonearter

Kanon fortælling.
Når Tøsen er i bil , mener hun også, at hun skal underholde med vræææl hele
vejen

/ Anya.
Hvis du vil svare personligt, skal du skrive til hex (snabela) esenet.dk

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Kate

Dato : 07-02-04 02:24

> Vi kom alle helskindet igennem,

Det var godt.

Jeg går jo også og kigger på mine kræ, vi flytter om 2 mdr. Er mere end
spændt på hvordan de forskellige vil tage det. Sjovt nok har jeg totalt
glemt om Lante brokkede sig _meget_ på turen fra Lolland til Måløv, men
det tror jeg nu nok han gjorde. Denne gang bliver der så bare 4 til at
underholde men turen er jo ikke lang. Fra Måløv til Rødovre, det
tager jo ikke længere end et miaw

Har du altan? Jeg har ladet mig fortælle at jeg gerne må hegne den ind
jeg får, så jeg glæder mig til at se misserne "i det fri" til sommer.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Leyna

Dato : 07-02-04 10:52

On 07 Feb 2004 01:23:40 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>spændt på hvordan de forskellige vil tage det. Sjovt nok har jeg totalt
>glemt om Lante brokkede sig _meget_ på turen fra Lolland til Måløv, men

Da vi flyttede med Mini var der overhovedet ingen brok. Og det var
trods alt en temmelig lang tur på næsten 6 timer. Det eneste brok der
var fra hende var da hun skulle transporteres ind i bilen, for da
skulle hun jo være i transportkasse og DET passer ikke damen. Hun vil
have lov til at kunne smide sig i bilen uden at skulle være
pladsbegrænset. Ikke fordi det var hun altså alligevel, for hun møvede
sig ovenpå en del af det flyttelæs vi havde i vores privatbil, og dér
havde hun ca. 10 cm til loftet, men det var altså dér damen ville
ligge!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-02-04 11:43

Kate skrev
<Har du altan? Jeg har ladet mig fortælle at jeg gerne må hegne den ind jeg
får, så jeg glæder mig til at se misserne "i det fri" til sommer.>

Ja men den vil være _meget_ besværlig at lukke, og jeg har endnu ikke check
på om man må, så i første omgang
står den bare på netdør.