hamster....
Fra : H.O

Dato : 04-02-04 22:24

Hermed en oversættelse af en artikel trykt i L A Times:

"I efterklogskabens lys, var det at tænde tændstikken,
den største fejl,men jeg måtte jo prøve at få hamsteren
ud."

Dette fortalte Eric Tomazewski til den chokerede læge
på Salt Lake City's brandskadeafd. Erik og hans
homoseksuelle partner, Andrew "Kiki" Farnum blev
indlagt akut efter, at en seksuel leg var gået
frygteligt galt.

"Jeg satte et paprør i hans anus, og sendte vor hamster
"Raggot" ind," fortalte Eric. "Ganske som sædvanligt,
råbte Kiki "Armageddon" som var vores signal til, at nu
havde han fået nok. Jeg prøvede at få Raggot ud igen,
men han ville
ikke ud. Jeg kiggede ind i røret og tændte en tændstik.
Jeg tænkte at lyset ville lokke hamsteren ud igen."

Til en pressekonference forklarer en talsmand for
sygehuset hvad der videre skete: "Tændstikken fik
antændt en lille lomme af tarmgas. Flammen fra denne
antændelse skød ud af røret med det resultat, at der
gik ild i Eric's hår samtidig med, at han fik forbrændt
sit ansigt. Antændelsen af gassen satte også ild i
hamsterens pelsværk. Dette antændte igen en ny og
større gaslomme længere op i tarmen. Trykket fra denne
nye brand sendte så hamsteren ud igennem paprøret
som skudt ud af en kanon. Eric fik
andengradsforbrændinger af ilden samt brækkede næsen,
da hamsteren kom flyvende ud. Kikki fik første- og
andengrads forbrændinger i anus og den nedre del af
endetarmen."

Redaktørens kommentarer:
"De mest skræmmende ting ved denne historie:

1.: Jeg satte et paprør i hans anus.

2.: Jeg kiggede ind i røret..(det må have været som at
kigge ind i helvede med en kikkert)

3.: Stakkels hamster der bliver skudt ud af en manderøv

4.: Tænk at brække næsen p.g.a. at en hamster bliver
skudt ud af en anden mands røv og træffer dig i
ansigtet.

5.: Tænk at folk gør sådant noget og samtidig indrømmer
det overfor folkene på akutmodtagelsen. Jeg tror nu
nok, at jeg
havde fundet på en historie om en pyromanisk
voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
havde voldtaget mig med lighterbenzin- hvor sindssygt er det lige, om jeg må
spørge... :)

Fra : Jane

Dato : 04-02-04 23:08

On Wed, 4 Feb 2004 22:23:50 +0100, "H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk>
wrote:

> [...]
>voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
>havde voldtaget mig med lighterbenzin- hvor sindssygt er det lige, om jeg må

*ROFL*
Hvor sindsygt kan det blive.

Fra : Oleander

Dato : 04-02-04 23:19

Den Wed, 4 Feb 2004 22:23:50 +0100, skrev "H.O" <hollydag@FUCKSPAM
mail.dk>:

>Hermed en oversættelse af en artikel trykt i L A Times:

Den vandrehistorie er da bare sååååååå gammel!

http://www.darwinawards.com/legends/legends1998-10.html

Her er en anden variant:

http://urbanlegends.about.com/library/weekly/aa091797.htm

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 05-02-04 08:55

> [...]
> voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
> havde voldtaget mig med lighterbenzin- hvor sindssygt er det lige, om jeg

Du vil blive overrasket over hvor mange tilskadekommende der rent faktisk er
efter eksotiske lampelege med diverse potentielt skadelige remedier.
Folk har de særeste lyster...

Bjarke

Fra : H.O

Dato : 05-02-04 11:04

jeg var nok godt klar over, at en historie som den her ik er ny. men hold op
hvor jeg da aldrig hørt den før..
Kira kender en side på Nettet (så det i fjrnsynet for nogle år siden) hvor
man kun se røntgenbilleder af bøsser som skulle have altmuligt ud af
endetarmen. Jeg husker specielt et billede hvor man tydeligt ku se en
granat... med split og det hele på.
de stopper de underligste ting op i hinanden, så om den her historie ik
passer, kan jeg godt overbevises om, men den er ikke så langt fra
virkeligheden tror jeg ik..
måske der sku meget overbeviselse til før jeg troede på det, hvis der var
tale om en Ghettoblaster.... ;)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-02-04 18:18

"H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kira kender en side på Nettet (så det i fjrnsynet for nogle år siden) hvor
> man kun se røntgenbilleder af bøsser som skulle have altmuligt ud af

Hvordan var det lige at du kunne se at det var en bøsse på et
røngtenbillede? Du er måske i stand til ud fra knoglerne alene at sige om
det er en mand eller en kvinde? Jeg ved godt at man kan se forskel, men
langt de fleste af os er ikke i stand til at se forskel uden at en fagmand
udpeger hvor forskellene er.

> Jeg husker specielt et billede hvor man tydeligt ku se en
> granat... med split og det hele på.

Jeg husker også billeder hvor man kunen se bananer, som ikek ville kunne ses
tydeligt på røngten, og barbidukker, hvor håret stadig strittede, på trods
af at dukken efter sigende skulle side inde in en endetarm.

Langt de fleste af sådanne "autentiske" røngtenbilleder er fabrikeret.

> de stopper de underligste ting op i hinanden, så om den her historie ik
> passer, kan jeg godt overbevises om, men den er ikke så langt fra
> virkeligheden tror jeg ik..

"De"??? Hvad er det lige for en holdning at have om andre folk bare fordi de
elsker personer af deres eget køn. Jeg kender heteroseksuelle der med glæde
udføre anal og fisting, men det betyder da ikke at alle heteroseksuelle
stopper alt muligt op i røven.

> måske der sku meget overbeviselse til før jeg troede på det, hvis der var
> tale om en Ghettoblaster.... ;)

Ja så ku' du rigtigt sidde med dine fordomme om bøsser...

Lars

Fra : Bæ9

Dato : 05-02-04 22:28

> Hvordan var det lige at du kunne se at det var en bøsse på et
> røngtenbillede?

Ku være det var en bøsse der var stukke op i røvetten på en eller anden. En
kalasnikov op i nakken på en russer, det er da noget der rykker!

Bæ9

Fra : Bæ9

Dato : 05-02-04 22:26

> Jeg husker specielt et billede hvor man tydeligt ku se en
> granat... med split og det hele på.

Hvad med den koneser?
De er jo ikke så store!

Bæ9

Fra : Bæ9

Dato : 05-02-04 22:41

> Hvad med den koneser?

kIneser!!

Fra : Nicolai

Dato : 06-02-04 23:14

On Thu, 5 Feb 2004 11:03:46 +0100, "H.O" <hollydag@FUCKSPAM mail.dk>
wrote:

>Kira kender en side på Nettet (så det i fjrnsynet for nogle år siden) hvor
>man kun se røntgenbilleder af bøsser som skulle have altmuligt ud af
>endetarmen.

Kildehenvisning tak! Jeg hæfter mig specielt ved at du skriver
"bøsser". Det er svjh ikke på noget tidspunkt været påstået fra denne
side at det udelukkende er bøsser?

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-02-04 13:52

Bjarke Bundgaard wrote:

> Du vil blive overrasket over hvor mange tilskadekommende der rent faktisk er
> efter eksotiske lampelege med diverse potentielt skadelige remedier.
> Folk har de særeste lyster...

Eksotisk?

Psssst. Du mener vel erotisk.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-04 18:17

H.O wrote:

Vild og måske sand historie.

Jeg så en anden, som jeg desværre ikke kan finde.

Noget med en kvinde der havde pirret sig selv med en levende hummer. Hun
brugte halen og fik den til at spjætte med en lighter.

Hummeren var en hun med unger oppe under halen, der røg ind i hendes
underliv osv., og hun døde nogle dage senere. Jeg behøver vist ikke gå i
detaljer. Ganske klamt.

Det kunne være en vandrehistorie, men på den anden side: Hvem finder på
sådan noget?

Mark

Fra : Bæ9

Dato : 05-02-04 22:28

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> detaljer. Ganske klamt.
>
> Det kunne være en vandrehistorie, men på den anden side: Hvem finder på

Og hvem holder det i live??

Bæ9

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-04 22:47

Bæ9 wrote:

> Og hvem holder det i live??

Virkeligheden overgår ofte fantasien.

Mark

Fra : Bæ9

Dato : 06-02-04 18:31

> Virkeligheden overgår ofte fantasien.
>
> Mark

SÅ kender du ikke min fantasi!

Bæ9

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-04 12:48

Bæ9 wrote:

> SÅ kender du ikke min fantasi!

Aha.

Mark

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-02-04 13:51

"Bæ9" wrote:

> SÅ kender du ikke min fantasi!

Og du ikke Marks

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-02-04 19:49

Carsten Riis wrote:

> Og du ikke Marks

En meget villig Kira Eggers

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 07-02-04 20:08

Mark Thomas Gazel wrote:

> En meget villig Kira Eggers

Det er vel ingen fantasi?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 08-02-04 00:33

John Sahl wrote:

> Det er vel ingen fantasi?

Tak for tilliden.

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 08-02-04 01:41

Mark Thomas Gazel wrote:

> Tak for tilliden.

Jeg mente da ikke villig mht dig, men generelt

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-02-04 08:35

John Sahl wrote:

> Jeg mente da ikke villig mht dig, men generelt

Nå, æv

Mark

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-03-04 13:43

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> En meget villig Kira Eggers
>
> Mark

Herregud, kan I ikke fantasere bedre end det?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-03-04 18:14

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Herregud, kan I ikke fantasere bedre end det?
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK

Nu kan vi jo ikke alle sammen gå og fantasere om at være konge i et eller
andet fantasi-univers, bare fordi der er blevet en populær film-trilogi ud
af bøgerne.

Lars