forgiftet af katte
Fra : Lene Vang

Dato : 04-02-04 14:07

Jeg fatter simpelt hen ikke at folk med god samvittighed kan holde katte på
denne måde, og stakkels dyreinspektøren :(

Hilsen

Lene Vang
http://community.webshots.com/user/lene_vang
http://community.webshots.com/user/lenevang

---

Fra : Battlefield´s

Dato : 04-02-04 14:40

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fatter simpelt hen ikke at folk med god samvittighed kan holde katte

> denne måde, og stakkels dyreinspektøren :(

> [...]
Helt enig. Men hvordan kunne kattene mon tåle at færdes i gassen?
De plejer da at være mere sarte end vi mennesker.
Hilsen Vibeke

Fra : Pia J

Dato : 04-02-04 15:36

> Helt enig. Men hvordan kunne kattene mon tåle at færdes i gassen?

De havde jo ikke rigtig noget valg.... Men jeg tvivler på nogen af dem
bliver normale, velfungerende katte igen.

:Pia

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-02-04 16:19

"Lene Vang" <lenevangSLET@MIIIIGwebspeed.dk> skrev i en meddelelse news:4020ed86$0$27477$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg fatter simpelt hen ikke at folk med god samvittighed kan holde katte på
> denne måde, og stakkels dyreinspektøren :(

Ejeren skulle tvinges til at tilbringe et stykke tid i huset
- med katteafføring og det hele!
Sådan er person - man har ikke ord for den foragt man føler
- og hvis de er ligeså vattede i Sverige, som herhjemme,
så venter der vel en minimal bøde og en løftet pegefinger!

Stakkels katte at skulle leve i sådan et svineri !
Håber det bedste for dem, men tror desværre ikke,
at de kommer til at fungere normalt igen!

Eva

PS. Har selvfølgelig også medlidenhed med inspektøren
og håber, hun snart er på dupperne igen!

Fra : CC

Dato : 04-02-04 21:47

"Eva Schmidt" <safeni@paradis.dk> wrote in message

> [...]

> at de kommer til at fungere normalt igen!

> PS. Har selvfølgelig også medlidenhed med inspektøren
> og håber, hun snart er på dupperne igen!

Den slags dyremishandlere burde hænges ud på nettet med navn og adresse, så
er jeg ret sikker på, at de ville
overveje kraftigt, at behandle dyr ordentligt en anden gang - om ikke andet
når de var blevet chikaneret
længe nok.

Hilsen
Claus