Ventetid
Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 04-02-04 13:28

Hej i gruppen.

Vil bare fortælle at jeg fik parret min GD i sidste uge. Onsdag Torsdag og
Fredag så nu må vi bare vente. Hannen var bare så sød, man kunne se, det var
kærlighed ved første blik. Hun er ca sat til 1 April, så der er sikkert ikke
nogle, som tror på mig, når jeg fortæller hun har født. !o)

Jeg vil holde jer informeret, efterhånden som jeg kan se nogle ændringer

Hilsen Janni og Diva

Fra : pedellen

Dato : 04-02-04 19:55

Hej Janni

Stort tillykke skal lyde fra mig.

Jeg glæder mig til at høre mere

Hilsen Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Andersen

Dato : 05-02-04 10:13

Tillykke Janni! Det bliver spændene!
Hilsen Heidi, Jason og navne søster Diva!
beardie@mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-04 10:28

"F Andersen & J Pedersen" <nygade1@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil holde jer informeret, efterhånden som jeg kan se nogle ændringer

Tillykke med de kommende hvalpe
Det bliver spændende og høre mere om.
Har du ikke en hjemmeside eller et billede af "mor hund" ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 05-02-04 13:35

Hej jeg har ikke fået hjemmesiden lavet færdig, men men kan se hende på
www.come.to/grandisar under månedens GD september måned 2003. Hvis nogle har
Grand danois bladet 3 - 2003 Så er hun på side
47
Jeg skal nok fortælle, så snart at jeg har hjemmesiden klar.

Hilsen Janni